.

Beantwoord

Gegevens van afgelopen maand, nog niet gefactureerd

  • 7 August 2013
  • 4 reacties
  • 243 Bekeken

Badge
Ik kan de kosten van Juli niet goed inzien, terwijl dit in de voorgaande maand en de huidige maand wel mogelijk is.
Kan dit op een andere manier, of kunnen jullie dit aanpassen?
icon

Beste antwoord door Kim 8 August 2013, 11:58

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Na het eindigen van de maand, worden alle gegevens verwerkt en opgemaakt. Dit duurt even. De factuur van de voorgaande maand is in de derde week van de lopende maand beschikbaar als PDF bestand op je persoonlijke pagina. Tot die tijd is er wel een indicatie dmv een grafiek. Dit is een indicatie omdat hier geen afronding in zit.

Dus de fatuur van juli zal in de derde week van augustus online komen te staan op je persoonlijke pagina.
Ik vindt dit persoonlijk ook wat laat, maar voor nu is het zo.
Badge +6
Hoi Ruud Meg,

Het klopt helemaal wat Martijn® aangeeft (Martijn® bedankt daarvoor :)).

De factuur van de afgelopen maand zal omstreeks de derde donderdag van deze maand (dus rond 22-8) online komen op Mijn Simyo.
22-8 is de 4e donderdag van de maand.

En dan kan ik pas zien wat mijn kosten van begin juli waren! Ik vind dat best waardeloos. Zeker als ik telefoonkosten moet declareren.
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Lekz,

Helaas is er geen andere optie om je kosten eerder in te zien. Je zou wel een berichtje hier op het forum kunnen achter laten met die vraag. Dan kan ik of een andere moderator het aan je doorgeven. Het forum kan best handig zijn :)

Groetjes,

Alex

Reageer