Skip to main content
Beste Simyo,



Sinds kort ben ik overgestapt op simyo, via een vriendendeal heb ik mijn simonly aanvraag gedaan.

Na de aanvraag heb ik netjes een mailtje gehad met de inlog gegevens en een tijdelijk nummer waarmee ik tot nummer behoud was geraliseerd kon inloggen op Mijn simyo, activeren van sim, en buiten mijn bundel bellen/internetten.



Wanneer ik was aangemeld nog voor de nummerbehoud mutatie zag ik netjes de 10,- korting staan, echter na nummer behoud kan ik niets terug vinden van de verrekening.

Inmiddels heb ik de eerste factuur te pakken maar de vriendendeal is tijdens de het overzetten van mijn nummer weg gevallen ofzo.... :(



Heeft iemand een idee hoe dit te corrigeren is? 
Hoi Ruupster, welkom bij Simyo (en op het Simyo forum uiteraard ;))



Wat leuk dat je naar Simyo bent overgestapt met de vriendendeal. Het is inderdaad vreemd dat je de vriendendeal korting niet meer terug kunt vinden. Ik heb het voor je uitgezocht en ik zie dat de korting is verrekend op de januari factuur. We zetten deze korting automatisch op de eerste factuur waar ook je eerste abonnementskosten staan. De decemberfactuur bestond in jouw geval alleen uit aansluitkosten 🙂.



De korting is dus gelukkig wel verrekend, alleen op een andere factuur dan je had verwacht. Je kunt de verrekening terugvinden op het tabblad Factuur -> januari.



Nogmaals, welkom bij Simyo! 😃
Hey Tiury!



Dank voor het uitzoeken en het warme welkom!



Dat verklaart een hoop ;) Thanks voor de opheldering. Hoopte al dat 't zoiets was!
Hoi Ruupster,



Graag gedaan, ook namens Tiury.



Veel plezier met je nieuwe aansluiting!

Reageer