.

Beantwoord

geen internetbundel, maar wel kosten, hoe kan dat?

  • 9 January 2016
  • 3 reacties
  • 150 Bekeken

Ik heb geen internetabonnement maar ik zie dat ik wel kosten heb gemaakt in januari! Hoe kan dat?
icon

Beste antwoord door Estelle 10 January 2016, 10:13

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Op een nieuwe Simyo simkaart staat internet standaard aan, het maakt niet uit of je een internet abonnement hebt of niet. Een internetbundel geeft je de mogelijkheid om goedkoper te internetten. Het is gebruikelijk dat een smartphone af en toe een dataverbinding zoekt ook al heeft de eigenaar dit niet in de gaten. En dus zie je kosten voor internet op je factuur. Je kunt ongewenst dataverbruik voorkomen door naar Mijn Simyo te gaan, en daar de optie Internet op je mobiel uit te zetten.
Als 3 maanden heb ik geen internetbundel meer en opeens op 1 jan word hij actief?
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Nicolew,

Wat leuk dat je het Simyo Forum gebruikt hebt om je vraag te stellen.

Ik kan me voorstellen dat je niet blij bent met de verbruikskosten. Volgens jouw gegevens heb je sinds september geen internetbundel meer. Doordat de optie 'Internet op je mobiel' niet uitgezet is, kon je altijd internetten tegen het tarief van €0,15 per MB. In jouw geval is dat dan ook een aantal keer gebeurd, de afgelopen maanden..

Inmiddels heb je de internetoptie uitgezet. Je kunt nu alleen internetten met een WiFi verbinding.

Heb ik je vraag zo goed beantwoord?

Groetjes,
Estelle

Bedankt voor je goede hulp, Scotsman!

Reageer