-
-
Startend Simyaan
-
0 reacties
Ik kreeg vanochtend de rekening van mijn dochter onder ogen en werd daar in het geheel niet blij van! Ik heb voor haar een abonnement van € 3 per maand afgesloten zonder internet. Hiermee kan ze 100 minuten bellen en 100 sms jes versturen. De eerste maand kreeg ik een rekening van €60 en nu een van €37. Ben het even uit gaan zoeken en nu blijkt dat Simyo standaard internet aan laat staan..... Nu wil ze wel eens een spelletje doen of Appen via ons draadloos netwerk (WIFI ingeschakeld), maar dit moet als het goed is geen geld kosten! Vervolgens kijk ik even verder en zie dat het verbruik van januari inmiddels is opgelopen tot €197!!!!!
Vervolgens heb ik vanochtend meteen tot twee maal toe geprobeerd te bellen. Twee keer minstens 15 minuten in de wacht gezet en vervolgens wordt dan de verbinding verbroken! Stoom komt inmiddels uit mijn oren! Een kind van 10 met een abonnement van €3 zonder internet hoort niet te kunnen internetten met haar telefoon en ik vind het schandalig dat dit uberhaupt mogelijk is!
Wat nu?