.

Beantwoord

Geen internet bundel. Internet kosten

  • 30 January 2013
  • 2 reacties
  • 221 Bekeken

Ik kreeg vanochtend de rekening van mijn dochter onder ogen en werd daar in het geheel niet blij van! Ik heb voor haar een abonnement van € 3 per maand afgesloten zonder internet. Hiermee kan ze 100 minuten bellen en 100 sms jes versturen. De eerste maand kreeg ik een rekening van €60 en nu een van €37. Ben het even uit gaan zoeken en nu blijkt dat Simyo standaard internet aan laat staan..... Nu wil ze wel eens een spelletje doen of Appen via ons draadloos netwerk (WIFI ingeschakeld), maar dit moet als het goed is geen geld kosten! Vervolgens kijk ik even verder en zie dat het verbruik van januari inmiddels is opgelopen tot €197!!!!!
Vervolgens heb ik vanochtend meteen tot twee maal toe geprobeerd te bellen. Twee keer minstens 15 minuten in de wacht gezet en vervolgens wordt dan de verbinding verbroken! Stoom komt inmiddels uit mijn oren! Een kind van 10 met een abonnement van €3 zonder internet hoort niet te kunnen internetten met haar telefoon en ik vind het schandalig dat dit uberhaupt mogelijk is!

Wat nu?
icon

Beste antwoord door erickiel 30 January 2013, 20:28

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +1
Je had je internet op je persoonlijke pagina kunnen uitzetten, ze kunnen bij simyo niet zien of de telefoon voor een kind gebruikt word dit is je eigen verantwoorlijkheid je kan ook elke dag op je persoonlijke pagina je verbruik zien kijk je niet dan kom je voor verassingen te staan, ik heb ook een dochter ook een Abbo maar kijk regelmatig naar der verbruik en moet zeggen eerste maand niet goed gegaan zelfde valkuil als jou gestapt maar nu kijk ik regelmatig en sindsdien gaat het goed
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum tamara77,

Het is natuurlijk vervelend dat je hierdoor kosten hebt gemaakt. Het is echter wel zo dat je als nieuwe klant wordt geattendeerd op het feit dat internetten op je mobiel mogelijk is zonder een internet bundel. Ik zie dat je de optie 'internet op je mobiel/mms' hebt uit gezet. Het is nu technisch gezien niet meer mogelijk om verbinding te maken met internet via ons netwerk.

Groetjes,

Alex

Reageer