Skip to main content
Simyo,



Ik ben deze maand overgestapt van prepaid naar een Sim Only abbonement. Ik zie dat er 10 euro van mijn rekening is afgeschreven, maar ik heb hier geen factuur van ontvangen. Ook staat de factuur niet in het factuur overzicht.



p.s: In jullie "Aanschaf Internetbundel 500" mail zeggen jullie : "De kosten voor de Internetbundel 500 vind je terug op je volgende factuur.". Welke factuur bedoelen jullie daarmee? Er zit niks in de bijlagen. Wanneer ontvang ik die?



p.s2: Ik heb een zogenaamd "particulier contact" bij jullie afgesloten, maar het abbonnement is eigenlijk voor mijn onderneming. Blijkbaar is er dus een zakelijk abbonement. Wat zijn de verschillen, is overstappen naar zakelijk interresant als je ondernemer bent?



Mvg,





Marijn
Hoi enlited,



Allereerst, welkom op het forum van Simyo! :)



Ik zie dat je 15-4 bent overgegaan naar een Sim Only. Voor je prepaid is er op 4-4 een opwaardering geweest van €10, kan dat een verklaring zijn voor de afschrijving van €10?



Wat betreft je p.s.: Bij onze Sim Only's werkt het als volgt qua facturen: de factuur van bijv. april ontvang je omstreeks de derde donderdag van mei, welke vervolgens rond de vierde donderdag van mei wordt geïncasseerd.

Op deze factuur staan de abonnementskosten van mei (omdat we abonnementskosten een maand van tevoren in rekening brengen) en de eventuele verbruikskosten over april.

Echter zal jouw eerste factuur iets hoger uitvallen, omdat we daar ook de abonnementskosten van april (van 16-4 t/m 30-4) op zullen zetten, omdat je in maart nog geen Sim Only bij ons had.



Met betrekking tot je p.s2: ik snap ergens je gedachtegang dat je verwacht dat we ook zakelijke abonnementen aan zouden bieden, omdat we aangeven dat het een particulier abonnement betreft, maar dit is niet het geval. We bieden alleen particuliere abonnementen aan.



Heb ik hiermee je vragen beantwoord? 🙂

Reageer