Ik ben al jaren klant van jullie.
nog overgenomen van tringg.
nu heb ik afgelopen maand een rekening ontvangen.
van ongeveer 130 eu, deze kosten zijn opgelopen door internetverbruik, wat ik raar vind, want ik ben meestal op wifi, nu wist een medewerker te vertellen dat ik wifi en 3g beide aan had staan. dat het daardoor kan zijn gekomen.
ik kan dit niet controleren.
en heb nooit zulke hogen rekeningen gehad.
nu heb ik gebeld met de klantenservice, om een betalingsregeling te treffen voor dit bedrag.
maar mw. jagram, wist mij te vertellen dat ik geen regeling kan treffen, en ik moet wachten tot het bij de incasso komt
ik heb hier geen zin in om op incassos te wachten.
ik zit bij de schuldhulp en krijg elka maand netjes 35 eu
voor rest wil ik een regeling, kan dit niet wil ik mijn abbomenement opzeggen.
want heb nog nooit gehoord dat je geen regeling kan treffen
het gaat hier niet om 5000 eu ofzo en ben al jaren een goede klant van jullie
die zich altijd netjes aan de regels heeft gehouden
ik hoor het wel, en anders zijn jullie een trouwe klant kwijt.
Mvg,
Gary van Eer
Bladzijde 1 / 1
Welkom op het forum bonitoaviara,
Ik zie dat je deze vraag ook hier hebt gesteld. Ik of een andere moderator zal je vraag dan ook daar behandelen. Ik wil je vragen in het vervolg niet meerdere topics met dezelfde vraag te openen. Dit maakt het forum erg onoverzichtelijk. Ik zal dit topic dan ook sluiten.
Groetjes,
Alex
Ik zie dat je deze vraag ook hier hebt gesteld. Ik of een andere moderator zal je vraag dan ook daar behandelen. Ik wil je vragen in het vervolg niet meerdere topics met dezelfde vraag te openen. Dit maakt het forum erg onoverzichtelijk. Ik zal dit topic dan ook sluiten.
Groetjes,
Alex
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.