Skip to main content
Onlangs inernetbundel verhoogd van 200Mb naar 500Mb.

Altijd een melding onvangen bij 50% en 100% verbruik bereik....

HELAAS in de maand juni NIET!

echt balen dus, en ruim € 30,- extra te betalen, niet te geloven,

wat is er mis gegaan?

voorheen automatisch bericht, nu niet meer?

Help please, of beter: geld retour mogelijk?

mvrgr,

een tevreden Simyo gebruiker....
Hoi VosjesMobiel, welkom op het Simyo forum :)



In je gegevens zie ik inderdaad dat je in juni zo'n 265 MB meer dan je bundel verbruikt hebt. Daarom zijn we hier in jouw verbruiks-smsjes gedoken en we hebben gezien dat er in juni wel degelijk 2 berichten verstuurd zijn.

Op 10 juni, om 01.34 's nachts is er het 50% bericht verstuurd en op 17 juni om 15.05 is het 100% bericht verstuurd.



Op zich heb je daarmee geen recht op een tegemoetkoming. Maar ik begrijp heel goed dat je hier niet op hebt zitten wachten, en dat je echt niet expres je factuurbedrag op hebt laten lopen.

Daarom breng ik eenmalig een extra databundel in rekening van 500 MB in plaats van je buiten bundel kosten.



Ben je hier tevreden met deze oplossing?
Beste Ernst,

bedankt voor de snelle reactie!

de data heb ik ook in de mail niet ontvangen, of komt de melding alleen per sms?

dan is er echt iets mis gegaan zeg/......



Het aanbod van de eenmalige 500mb bundel vervangt dan de extra kosten buiten de bindel?

dat zou natuurlijk geweldige service zijn! 

echt super, 

wat kost die eenmalige bundel: € 5,-?

en wordt dit automatisch verrekend in die maand van het teveel?



nogmaals bedankt voor de service: zegt het voort 🙂
Hoi VosjesMobiel,



Namens Ernst; Graag gedaan!



De extra kosten zijn €7,- voor een 500 MB bundel. Dat is natuurlijk een stuk beter dan de €39,71 die in eerste instantie op je factuur stonden 😉 Ernst heeft de kosten verrekend op de juni factuur. Je ontvangt deze op de 3e donderdag van deze maand!



Het klopt dat je geen e-mail meer ontvangt van Simyo als je door je internetbundel heen bent. Ik adviseer je om de cellbroadcast instellingen van je telefoon na te lopen. Dit kan er misschien voor hebben gezorgd dat je de SMS'jes niet hebt gezien. Nog beter zou zijn om een datameter te installeren op je telefoon. Kijk hier voor tips om je dataverbruik te beperken!



Heb ik je vraag zo beantwoord?
Beste Tiury en Ernst,

helemaal top, bedankt voor de service!

ik ga de instellingen bekijken en de Simyo-app beter in de gaten houden....



groeten!
Ook namens Tiury; Geen dank 😮

Reageer