Skip to main content
Ik heb inmiddels ook al mailcontact gehad met 1 van uw collega's. toch wil ik even hier een bericht plaatsen.

Na het beëindigen van mijn abonnement en de overstap naar een andere provider, zie ik in het laatste overzicht van de laatste maand die ik nog moet betalen een overzicht dat ik meer als E 180,- moet betalen buiten mijn bundel om. De kosten van de bundels die ik heb stonden op E 0,- terwijl ik wel degelijk een bundel heb. Deze is in het overzicht niet terug te zien. Nu kijk ik een paar dagen later weer en zie ik precies hetzelfde, maar nu staat het bedrag op zo'n E 154,-. Kunnen jullie verklaren hoe dit kan??? De definitieve kosten moeten nog worden vastgelegd in een factuur, maar dit is dus wat ik zie in het overzicht verbruik wat je online kan bekijken. Ook hier staan de bundelkosten op E 0,- terwijl ik wel degelijk een bundel heb. Het lijkt dus net alsof de bundel niet is meegerekend, dat het net lijkt alsof ik geen bundel had. Die hoge kosten,..wat is dat?!!!? En als de bundel kosten er weer bij worden gerekend staat het inderdaad weer op die E 180,-. Ik snap hier niets van!! Ik schrik hier zo enorm van! In de afgelopen maanden waren de kosten nooit zo hoog geweest. en nu beëindig ik mijn abonnement en moet ik ineens zowat drie keer het dubbele gaan betalen buiten mijn bundels om. Ik wil dit graag uitgezocht hebben en misschien dat jullie mij een deel van de kosten kunnen kwijtschelden, want ik snap dit werkelijk waar totaal niet hoe dit ooit heeft kunnen gebeuren. Daarnaast wil ik dan ook een betalingsregeling met jullie gaan treffen want ik kan dit niet ineens betalen. Vriendelijke groeten.
Hoi MissG, welkom op het Simyo forum.



Wat ontzettend vervelend dat je zo'n hoge factuur van ons hebt ontvangen, nadat je bent overgestapt. Dat is niet echt een goede afsluiter!



Ik heb je factuur eens goed doorgespit, maar zie niet hetzelfde als wat jij ziet denk ik. Zoals je op je factuur kunt zien, zijn alle kosten tot 17-10 gewoon binnen je 500 bel/sms bundel gevallen. Je hebt erg vaak en wat lang naar een 0900-nummer gebeld. Naast het feit dat deze belminuten ook van je bundel afgaan, betaal je hier ook nog gesprekskosten voor (dat wordt bepaald door het bedrijf waar je naartoe belt).



Nu weet ik wel waarom je denkt dat je geen bundel had in oktober. Dit komt omdat er op je laatste factuur nooit abonnementskosten staan. Je betaalt namelijk als sinds het begin van je abonnement je abonnementskosten vooruit. Je had de abonnementskosten van oktober (je laatste maand) al in september betaald.



Begrijp je nu waarom je factuur zo hoog is?



Gelukkig heb je inmiddels contact met ons incasso team om een betalingsregeling te treffen 🙂.



Groetjes, Tiury
"Gelukkig heb je inmiddels contact met ons incasso team om een betalingsregeling te treffen . "

Daar ben ik iig niet zo blij mee. Ik vind het trouwens vreemd dat u mijn factuur wel kan doorspitten, terwijl ik mijn eigen factuur niet eens kan inzien. Leg dit eens uit?
Hoi MissG,



Het was meer een gelukkig, alsin; fijn dat dit deel van je vraag of verzoek al in behandeling is.



Waarom jij je factuur niet in kunt zien, is mij niet duidelijk. Als het goed is kun je nog gewoon inloggen op Mijn Simyo en je facturen bekijken. Als dit niet het geval is, laat het me dan weten. Ik stuur je dan direct een kopie op per e-mail.



Groetjes, Tiury
Ik zie dan graag zsm de kopie tegemoet per mail. Zie namelijk online dat het factuur pas definitief is op 19 november. Dat is dus de reden waarom ik dat niet kan inzien. Heel vreemd dat u dat dan wel kan en ik niet.
Ik zie graag zsm per mail een volledig overzicht van de belgeschiedenis over de maand oktober 2015 tegemoet.
Hoi MissG,



Omdat het dus zo blijkt te zijn dat je tot je factuur online komt geen verbruikskosten binnen bundel kunt zien, heb ik het anders opgelost. Ik heb je 7 kantjes met verbruikskosten gestuurd van de maand oktober 🙂. Alles wat rood is, is buiten je belbundel gevallen.



Zo heb je in elk geval een idee waar de kosten door komen.



Groetjes, Tiury

Reageer