.

Beantwoord

Gebruik mobiel nummer afgesloten

  • 16 March 2013
  • 1 reactie
  • 231 Bekeken

Badge
goedendag,

Ik heb de vorige maand 26 dagen gewacht totdat mijn mobiele nummer opnieuw werd geactiveerd .
Na vele emails te hebben geschreven aan simyo klantenservice kreeg ik vorige week het bericht dat ik mijn mobiele nummer weer kon gebruiken.
Inderdaad na lang gewacht te hebben kon ik weer bellen met mijn nummer.
Maar nu een week later zonder enig bericht van simyo's zijde via email,sms,of telefonisch, ben ik weer afgesloten en kan ik niet meer bellen en ook niet gebeld worden.
Het is wel eens voorgekomen dat ik een rekening te laat had betaald en niet meer kon bellen (eigen schuld natuurlijk) maar toen kon er wel naar mijn 06 nummer gebeld worden.
Nu ging ik aan mezelf twijfelen en dacht dat het aan mij telefoon lag ,en heb de simkaart zonder succes in andere toestelen geprobeerd.

Het vertrouwen in simyo is weer naar een laag niveau gezakt en ben benieuwd hoelang ik nu weer moet wachten tot ik antwoord krijg of aangesloten word.

Wat is er toch aan de hand bij simyo?
icon

Beste antwoord door Wayne 18 March 2013, 14:57

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Hey lostsingle,

Onze excuses voor de verwarrende communicatie. Zou je jouw toestel uit en vervolgens weer in kunnen schakelen om te controleren of dit het probleem verhelpt?

Reageer