Hallo Simyo,
ik heb op 08-12-12 bij jullie een sim-only abb. afgesloten.
Nu kijk ik afgelopen week op mijn factuur en zie dat ik een groot bedrag kwijt ben aan internet verbruik.
Voordat ik mijn abonoment afsloot, heb ik nog contact met jullie gehad of ik aan 1500 MB wel genoeg had.
Daar was jullie antwoord op dat dit meer als genoeg zou moeten zijn.
Nu mijn vraag, hoe gaan we dit oplossen? aan het hoogste internet abb. heb ik dus niet voldoende, en ik zit echt niet overdreven veel op internet. Alleen facebook & whats app.
ik zou graag samen met jullie op zoek willen gaan naar een oplossing, want voor mij is het makkelijk:
of we regelen het, of ik zeg mijn litmaatschap op, want ik voel mij erg in de maling genomen.
Met vriendelijke groet,
Shannah Tromp
Bladzijde 1 / 1
Heb je hier naar gekeken: https://forum.simyo.nl/internet-62/faq-mijn-internet-verbruik-hoog-zijn-2989/ ?
Heb je soms een iPhone 5? Er schijnt een bug in de software te zitten die dit wellicht veroorzaakt en die Apple er nog niet uit heeft gehaald:
https://discussions.apple.com/thread/4348072?tstart=0
https://discussions.apple.com/message/20823762#20823762
Heb je soms een iPhone 5? Er schijnt een bug in de software te zitten die dit wellicht veroorzaakt en die Apple er nog niet uit heeft gehaald:
https://discussions.apple.com/thread/4348072?tstart=0
https://discussions.apple.com/message/20823762#20823762
Welkom op het forum Shannah,
Jouw bundels gaan in op het moment dat jouw nummerbehoud is uitgevoerd. Jouw aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen. Omdat wij na de afwijzing nooit bericht van jou hebben ontvangen waarin je ons liet weten of wij de aanvraag opnieuw in moesten dienen of moesten annuleren, zijn jouw bundels niet in gegaan. Hierom wordt alle verbruik buiten de bundels berekend.
Jouw bundels gaan in op het moment dat jouw nummerbehoud is uitgevoerd. Jouw aanvraag voor nummerbehoud is afgewezen. Omdat wij na de afwijzing nooit bericht van jou hebben ontvangen waarin je ons liet weten of wij de aanvraag opnieuw in moesten dienen of moesten annuleren, zijn jouw bundels niet in gegaan. Hierom wordt alle verbruik buiten de bundels berekend.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.