Ik ben gister geblokkeerd wegens te late betaling terwijl het bedrag automatisch afgeschreven zou moeten worden. Nou wil ik het wel handmatig betalen maar dan is mijn vraag hoelang het duurt voordat ik weer online ben?
Bladzijde 1 / 1
Ik zou maandag even de klantenservice bellen dat gaat sneller 0800-0232300
Ik zou het dinsdag proberen, maandag zullen ze ivm pinksteren gesloten zijn.
Hoi Fosz,
De afschrijving van Simyo is gestorneerd dat is de reden dat je e-mail hebt ontvangen om de betaling te doen. Je hebt op 17 mei een e-mail gekregen met de link van iDeal daarin. De betaling moet vóór 24 mei gedaan zijn om verhoging van de administratiekosten te verkomen en eventuele doorzetting naar het incassobureau. Een handmatige betaling wordt niet herkend door het systeem.
@ Martijn & Sandertju bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.