Skip to main content
Beste simyo,



u heeft mijn nr geblokkeerd vanwege hoog verbruik vandaag. Zonder enkele aankondiging.

Ik heb een aanbetaling gedaan en een e-mail met kopie overschrift verzonden.



Aangezien u mij een mail retour stuurt met eenbeloofd antwoord van binnen 3 dagen, maar tegelijkertijd op uw website beloofd dat u het binnen enkele uren in orde maakt, toch ook een mailtje via dit forum.



Ik hoor graag van u.



vr gr



J
Hoi JML,



Welkom op het forum van Simyo.



Ik zie dat vanochtend je aansluiting is gedeblokkeerd.

Op werkdagen streven we ernaar binnen enkele uren je aansluiting te deblokkeren, dit lukt helaas niet altijd in het weekend.



Maar dit is een goed punt, want ik ben het met je eens dat dit niet duidelijk wordt aangegeven, dus daar gaan we mee aan de slag! :)



Werkt je aansluiting weer naar wens?
Beste Kim,



Bedankt voor je antwoord.



Mn telefoon doet het weer naar behoren.



Helaas ga ik wel mn abonnement opzeggen vanmiddag omdat ik zonder waarschuwing ben afgesloten en ook geen waarschuwing heb gekregen dat mn bundel verbruikt was. Resultaat: een rekening van 78 euro en 2 dagen onbereikbaar.



Ik neem aan dat je kunt begrijpen dat ik niet tevreden ben.



Vriendelijke groet



JML
Beste Kim,



Bedankt voor je antwoord.



Mn telefoon doet het weer naar behoren.



Helaas ga ik wel mn abonnement opzeggen vanmiddag omdat ik zonder waarschuwing ben afgesloten en ook geen waarschuwing heb gekregen dat mn bundel verbruikt was. Resultaat: een rekening van 78 euro en 2 dagen onbereikbaar.



Ik neem aan dat je kunt begrijpen dat ik niet tevreden ben.



Vriendelijke groet



JML




Hoi JML,



De reden dat we je bij een bepaalde grens blokkeren is juist uit bescherming, omdat we de kosten niet nog hoger willen laten oplopen als iemand daar zich misschien niet bewust van is. Dit gaat automatisch, en de waarschuwingssms die we daarvoor sturen blijkt soms later aan te komen, dan de blokkade.. dan heeft het dus geen zin 😞 Daar zijn we dus mee bezig om dit beter te krijgen. Sommige mensen zijn niet blij dat we blokkeren, sommigen vinden dat we het eerder zouden moeten doen. Het is altijd moeilijk om die grens te bepalen.. Voor jou was het dus niet wenselijk begrijp ik uit je bericht. Dus sorry daarvoor.

Omdat jij een voormalig Tringg abonnement hebt, ontvang jij inderdaad geen meldingen als je bundels bijna op of op zijn. Zou je overstappen naar een gewoon Simyo abonnement, dan krijg je die meldingen voor de internetbundel wel.

Nu kun je wel al op Mijn Simyo je verbruik bijhouden. Daarmee heb je het dus zelf in de hand.

Jammer dat we je als klant verliezen hierdoor, misschien zien we je later nog terug als Simyo klant. De Tringg vorm die je nu hebt, is als je hebt opgezegd niet meer terug te krijgen.



Groetjes,

Charlene

Reageer