beste simyo
ik ben te laat geweest met mijn factuur betalen nu heb ik hem net betaald is er een mogenlijkheid zoals een betaalbewijs sturen zodat ik zo snel mogenlijk weer aangesloten kan worden
vriendelijke groetÂ
diego buikÂ
Bladzijde 1 / 1
Hoi diego04, welkom op het forum van Simyo!
Wanneer je de factuur alsnog hebt voldaan via iDEAL wordt je aansluiting automatisch binnen 3 werkdagen gedeblokkeerd.
Ik zie dat dit inmiddels vanochtend als is gebeurd. Wanneer je je telefoon even uit/aan zet, zal je weer volledig gebruik kunnen maken van je aansluiting.
Ik hoor graag van je of dit inderdaad het geval is! 🙂
Wanneer je de factuur alsnog hebt voldaan via iDEAL wordt je aansluiting automatisch binnen 3 werkdagen gedeblokkeerd.
Ik zie dat dit inmiddels vanochtend als is gebeurd. Wanneer je je telefoon even uit/aan zet, zal je weer volledig gebruik kunnen maken van je aansluiting.
Ik hoor graag van je of dit inderdaad het geval is! 🙂
hoi ja hij doet het weer
Hoi diego04, welkom op het forum van Simyo!
Wanneer je de factuur alsnog hebt voldaan via iDEAL wordt je aansluiting automatisch binnen 3 werkdagen gedeblokkeerd.
Ik zie dat dit inmiddels vanochtend als is gebeurd. Wanneer je je telefoon even uit/aan zet, zal je weer volledig gebruik kunnen maken van je aansluiting.
Ik hoor graag van je of dit inderdaad het geval is! :)
Hoi diego04,
Super fijn dat je weer bent aangesloten 🙂 Bedankt voor je terugkoppeling!
Super fijn dat je weer bent aangesloten 🙂 Bedankt voor je terugkoppeling!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.