Skip to main content
Ik heb een herinnering ontvangen terwijl iedere maand automatisch de abonnementskosten van mijn rekening worden afgeschreven.

Ik kreeg in oktober ook de mail dat ik een maandtermijn moest betalen via IDEAL omdat het niet van mijn rekening kon. Ik heb dat toen direct gedaan en een paar dagen later kreeg ik een mail dat het een fout van jullie was, ik heb het bedrag toen teruggestort gekregen.

Nu kreeg ik een herinnering en ik nam aan dat het weer een fout was en met deze betaling te maken had.

Ik betreur het ten zeerste dat nu ineens mijn telefoon geblokkeerd is, terwijl ik nooit een betalingsachterstand kon hebben.

Ik zie nu online dat jullie niet meer automatisch incasseren, dus de fout ligt wederom bij jullie.

Graag zie ik direct morgen weer dat mijn telefoon werkt naar behoren en dat jullie de termijnen weer automatisch van mijn rekening innen.

Ik zou het jammer vinden als ik naar een andere provider zou moeten, want verder ben ik altijd tevreden geweest.

Ik heb deze vraag ook via het contactformulier ingevuld, maar daarin staat dat een antwoord tot 3 dagen kan duren.

Ik heb mijn telefoon hard nodig en als trouwe klant wens ik niet zo behandeld te worden.
Wat vervelend om te horen, ik heb dit zelf ook eens gehad dat er niets van mij n creditcard afgeschreven kon worden terwijl het saldo voldoende was. Nu ben ik al een lange tijd klant bij Simyo en kan met een gerust hart zeggen dat het een hele goede provider is en ik heb deze problemen nu nooit meer.

Bij een andere perovider had ik meer problemen.



Als je snel geholpen wilt worden kan je ook morgen gelijk op 09:00 uur aan de telefoon hangen. De kosten zijn €0,35 per gesprek dut niet per minuut. En om 09:00 uur is het nog tamelijk rustig aan de telefoon.



Misschien kunnen ze dan ook rustig uitleggen waarom het verkeerd gaat. In ieder geval succes.
Hi DeniseG, welkom op het forum.



Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice.

Als ik me niet vergis is er nu afgesproken dat je in eerste instantie de factuur incl. administratie kosten betaald en dat die €5 op de volgende factuur gecrediteerd wordt. Tenminste, dat lees ik terug ;)



Als het goed is, gaan we de volgende facturen gewoon automatisch incasseren.



Mocht het nou anders op je zijn overgekomen (wat ik me niet kan voorstellen, hoor) dan kun je dit als bevestiging hiervan zien.

Je bericht via het contactformulier heb ik gesloten.





Martijn®️; bedankt voor het meedenken!
Bedankt voor jullie antwoorden.



Ik heb vanmiddag inderdaad de klantenservice gebeld. Handig dat je op internet kunt zien dat er geen wachttijd is en dit klopte ook, ik kreeg gelijk iemand aan de lijn.

De klantenservice kon ook niet aangeven waarom de automatische incasso mislukt was en ik dacht dat de herinnering door de foutieve mail kwam die in oktober is gestuurd.



We zijn eruit gekomen en na  aandringen van mij hoef ik de extra kosten niet te betalen.

We hebben het er niet over gehad dat ik eerst de administratiekosten moet betalen en dat ze dan gecrediteerd worden, ik weet alleen dat ik ze het niet hoef te betalen.

Maar ik heb net gelijk alles overgemaakt en ga er vanuit dat deze maand de kosten in mindering worden gebracht.

Het heeft een hoop tijd en ergernissen gekost, maar het is de eerste keer dat het niet goed gaat en fouten kunnen gemaakt worden.

Uiteindelijk is het goed opgelost, dus ik blijf bij Simyo. 🙂
Hoi DeniseG,



Fijn om te horen dat alles uiteindelijk naar tevredenheid is opgelost!



Ik zie overigens dat inmiddels de administratiekosten van €5 in mindering zijn gebracht op de factuur van december 🙂.

Reageer