Skip to main content
Goedemorgen,



Ik kijk naar mijn factuur van april maar deze klopt niet. Ik heb een abonnement van 200 min/sms en een blackberry mb.

Voor de maand april heb ik volgens jullie tabel 174 minuten heb gebeld, 7 smsjes heb verstuurd en 307 mb heb verbruikt.

Kunnen jullie mij nu uitleggen hoe het dan mogelijk is dat ik een bedrag van € 16,47 moet bij betalen?? (of zijn dit kosten voor smsjes?)



Verder heb ik nog een abonnement op mijn naam staan en daar is € 0,25 berekend voor het versturen van een sms naar het buitenland. Ik ken geen mensen in het buitenland dus heb ook nooit een sms verstuurd.



Wil deze facturen dan ook niet betalen want ik ben het hier niet mee eens.




Verder heb ik nog een abonnement op mijn naam staan en daar is € 0,25 berekend voor het versturen van een sms naar het buitenland. Ik ken geen mensen in het buitenland dus heb ook nooit een sms verstuurd.





Je hebt vast een iPhone met Facetime en iMessage. Als deze worden aangezet dan wordt een activatie sms naar de UK verstuurd. Dat is buitenland en wordt derhalve apart in rekening gebracht.
Goedemorgen,



Ik kijk naar mijn factuur van april maar deze klopt niet. Ik heb een abonnement van 200 min/sms en een blackberry mb.

Voor de maand april heb ik volgens jullie tabel 174 minuten heb gebeld, 7 smsjes heb verstuurd en 307 mb heb verbruikt.

Kunnen jullie mij nu uitleggen hoe het dan mogelijk is dat ik een bedrag van € 16,47 moet bij betalen?? (of zijn dit kosten voor smsjes?)



Verder heb ik nog een abonnement op mijn naam staan en daar is € 0,25 berekend voor het versturen van een sms naar het buitenland. Ik ken geen mensen in het buitenland dus heb ook nooit een sms verstuurd.



Wil deze facturen dan ook niet betalen want ik ben het hier niet mee eens.




Hoi Cher,



Welkom op het forum!

Alle gesprekken worden bij Simyo naar boven afgerond naar gehele minuten. Uit je belbundel stuur je ook je sms'jes.

1 sms staat gelijk aan 1 belminuut. Zoals Scotsman aangeeft is dit voor de activatie van Facetime & iMessage.



@ Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer