Vandaag zag ik dat er €8 van mijn rekening af is geschreven terwijl
ik vanaf 1-3-2012 geen klant meer ben bij SImyo.
Het enige waarvoor ik nog moet betalen zijn mijn kosten van februari
maar het abonnementsgeld van maart dus niet.
Ik ontvang nu wel graag een reactie van Simyo want op mijn mailtje
is niet gereageerd.
Gr Sanne
Bladzijde 1 / 1
Hoi jaredlover,
Wij zien dat je inderdaad per 3/2 geen klant meer bent. Het teveel afgeschreven bedrag (4,99) wordt binnen 3 werkweken teruggestort op je rekening. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Wij zien dat je inderdaad per 3/2 geen klant meer bent. Het teveel afgeschreven bedrag (4,99) wordt binnen 3 werkweken teruggestort op je rekening. Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.