.

Beantwoord

Foute factuur, maar antwoord wordt steeds uitgesteld

  • 2 March 2013
  • 3 reacties
  • 333 Bekeken

Ik was tot op heden zeer tevreden over Simyo. Totdat ik de laatste factuur ontving. Daar waren gesprekken die nog steeds binnen de bundel vallen, in rekening gebracht. Dan blijkt het ineens moeilijk te zijn in contact te komen met Simyo. Enorme wachtijd via de telefoon. Ik heb de vraag dan gesteld via de mail. Ik krijg dan steeds een mail met deze tekst: "Helaas is het momenteel erg druk waardoor wij niet in staat zijn te voldoen aan de reactietijd van 3 werkdagen. Wij proberen je vraag uiteraard alsnog zo snel mogelijk te behandelen." Is het dan zo moeilijk om zo'n vraag te beantwoorden?
icon

Beste antwoord door Natascha 6 March 2013, 19:19

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi Ben Nauw,

Welkom op het forum!
In de maand januari 2013 heb jij meer dan 300 minuten gebeld. Alle gesprekken worden naar boven afgerond bij Simyo.
Heb je de gesprekstijden opgeteld dat je zegt dat gesprekken die binnen de bundel vallen berekend worden?
Bedankt voor het antwoord.
Ik had naar het aantal gesprekken gekeken.
Nu ik de minuten optel, zal het wel kloppen. Ik kijk regelmatig naar mijn rekening en hoeveel minuten ik nog over heb. Mij is het niet opgevallen dat ik zo ver in mijn verbruik was. Daarom overviel me dat ik nu zoveel heb moeten betalen, normaal kom ik nooit over mijn bundel. 

Groet,

Ben
Reputatie 2
Badge +1
Hey Ben Nauw,

Goed om te horen dat het duidelijk is. Bedankt voor jouw terugkoppeling!

Reageer