.

Beantwoord

fout in factuur veelste hoge rekening

  • 27 October 2012
  • 1 reactie
  • 353 Bekeken

Beste Simyo

Ik heb nu al een aantal keer contact met jullie gehad, dit in verband met de hoge rekening. De eerste keer ben ik afgesloten,onterecht want khad mijn kaart nog maar 1 keer gebruikt. Er werd mij verteld dat jullie een fout hebben gemaakt ivm met activeren van de juiste bundel.
Khad toen een rekening van 190 euro terwijl ik een bundel heb van 18.50p.maand. Na de 2e keer contact optenemen, en het bedrag inmiddels was verhoogd is mij verteld dat dit bij meerdere klanten zo is het is nu al een maand geleden en jullie hebben nog steeds geen verandering aangebracht.
Hoe zit dit? Ik ga dit hoge bedrag namelijk niet op mijn rekening nemen. inmiddels staat ie al op bijna 500 euro
icon

Beste antwoord door Alex 29 October 2012, 15:25

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +10
Hoi chayenne22,

Je verbruikskosten kloppen inderdaad deels niet. Door een fout in ons systeem is het verbruik bij jouw aansluiting tussen 5/10/12 en 9/10/12 onterecht buiten de bundel berekend. Dit zal ook verrekend worden op je factuur. Het gaat hierbij om totaal € 123,- aan verbruikskosten. De overige verbruikskosten zijn wel terecht. Omdat je bel/sms en internet bundel respectievelijk op 18/10/12 en 14/10/12 al verbruikt waren, is je verbruik vanaf dat moment voor een buiten de bundel tarief berekend. De verbruikskosten buiten de al aangegeven 123 euro zijn dus wel correct.

Groetjes,

Alex

Reageer