Skip to main content
Zojuist heb ik onderstaande email verstuurd aan de klantenservice:



Geachte klantenservice,



De vorige keer zette u onderstaande factuur online als “betaald” terwijl dit blijkbaar niet het geval was. Op 5 mei jl. heb ik alsnog betaald (zie bewijs):

Vannacht ontvang ik van u een email dat u mijn nummer heeft geblokkeerd omdat bovengenoemde factuur niet zou zijn betaald, en rekent u ook nog 5 euro administratiekosten.



Ik krijg nu zo langzamerhand genoeg van alle fouten en blunders die bij u gemaakt worden. Ik wil dat u dit binnen een uur corrigeert, de factuur voor 5 euro administratiekosten annuleert, en mijn nummer deblokkeert.



Als bij de volgende betaling de automatische afschrijving wederom niet goed verloopt, of iets anders fout gaat, stel ik geen prijs meer op uw diensten. Bovendien neem ik mijn zoon, voor wie ik bij u tevens een sim only abonnement heb, mee.



Hoogachtend,

R. Telman
Hoi 06Ray,



Welkom op het forum :)



Ik heb even naar deze situatie gekeken voor je. Ik zie dat jij je achterstallige factuur handmatig hebt overgemaakt.

Bij Simyo sturen we altijd een herinnering met een link naar iDeal om te betalen. Wanneer je die link gebruikt, komt de betaling op de juiste plek terecht en wordt die automatisch verwerkt in ons systeem. Ik zie dat je naar deze openstaande factuur hebt geïnformeerd via de email en dat je op 4-5-2014 is geantwoord om deze met de link te voldoen.

Nu heb je handmatig overgemaakt. Dan komt de betaling op een hele grote hoop terecht. Onze betalingen lopen immers via een externe dienst, genaamd Buckaroo. Het duurt dan even voor wij die gevonden hebben en aan de juiste aansluiting gekoppeld hebben. Dat is inmiddels gebeurd naar aanleiding van het betaalbewijs.

Ik zie dat er nu een juist rekeningnummer vermeld staat. De incasso's zullen daar dus voortaan prima mee lukken, mits er voldoende saldo is. Mocht er toch onverhoopt iets mis gaan, dan raad ik je aan de link te gebruiken en niet zelf over te maken. Dan is er geen sprake van een situatie zoals die nu is ontstaan. De eerste herinnering is uiteraard zonder administratiekosten.



Wanneer je ons een email stuurt, dan hoef je eigenlijk niet ook een forum bericht te plaatsen. Je hebt het snelste antwoord als je ons via één kanaal benadert. Wanneer er spoed achter zit, zijn telefoon en Twitter het snelst:)

Is het nu duidelijk waardoor de verwarring is ontstaan?



Groetjes,

Charlene

Reageer