Skip to main content
Hallo,



In mei heb ik een Simyo-abonnement aangevraagd ter vervanging van mijn T-Mobile abonnement. Het Simyo-abonnement houdt in: 200min/sms (5 euro), 500MB (7 euro) en verder geen 4G of andere poespas. Totaal dus een abonnement van 12 euro per maand, deze ging in op 19 juni.



De aansluitkosten in mei zijn gefactureerd op 14,99 euro en zijn betaald. Dat klopt dus allemaal. Alleen net keek ik bij de gegevens van mijn abonnement en zag ik dat ik voor de maand juni 16,41 euro moet betalen. Het balkje is volledig donkeroranje van 'Bundel', dus er is niets buiten de bundel gegaan. Daarbij ging mijn abonnement pas in op 19 juni, dus zou ik zelfs minder dan 12 euro betalen in de eerste maand volgens jullie site. Waarom moet ik ineens 16,41 euro betalen?
Hou er rekening mee dat de factuur voor de eerste maand 2x abonnementskosten omvat: voor de lopende maand (naar rato, dus alleen voor de resterende dagen van de maand), en voor de volgende maand. Je betaalt abonnementskosten namelijk altijd 1 maand vooruit. Misschien is dit de verklaring.
Hoi msnoeren, welkom op het Simyo forum!



Wat Scotsman zegt is inderdaad de verklaring voor je factuurbedrag.

Het zijn de abonnementskosten van 20 juni tot en met 31 juli.

Reageer