.

Beantwoord

Factuurbedrag klopt niet

  • 20 October 2013
  • 4 reacties
  • 233 Bekeken

Badge
ik had een jaarabonnement afgesloten van simonly met 200 mb en 100 smsjes, dit had ik een paar maand toen ik besloot om over te gaan op 500 mb, dus dat heb ik halverwege september aangelikt en bevestigd en dat zou ingaan in oktober, dit zou me dan in totaal in plaats van 8 euro, 10,50 euro kosten. Nou kreeg ik mijn factuur voor september en moest ik ineens 10,50 euro betalen terwijl ik in die maand nog gewoon 200 mb had, want de 500 mb ging pas in oktober in. is er iemand die dit ook heeft of die het mij kan uitleggen en wat ik er aan moet doen?
icon

Beste antwoord door koorelle 20 October 2013, 19:06

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Milouvl kijk eens naar de laatste regel in dit topic: https://forum.simyo.nl/abonnementen-69/faq-wijzig-mijn-abonnement-3333/
Badge
Dankje koorelle!
Reputatie 4
Badge +8
Graag gedaan!
Badge +8
ik had een jaarabonnement afgesloten van simonly met 200 mb en 100 smsjes, dit had ik een paar maand toen ik besloot om over te gaan op 500 mb, dus dat heb ik halverwege september aangelikt en bevestigd en dat zou ingaan in oktober, dit zou me dan in totaal in plaats van 8 euro, 10,50 euro kosten. Nou kreeg ik mijn factuur voor september en moest ik ineens 10,50 euro betalen terwijl ik in die maand nog gewoon 200 mb had, want de 500 mb ging pas in oktober in. is er iemand die dit ook heeft of die het mij kan uitleggen en wat ik er aan moet doen?

Hoi Milouvl,

Ik ben blij dat je er met Koorelle's verwijzing uit bent gekomen. 🙂 Je betaalt je abonnementskosten altijd vooruit. Dus op de factuur van september staan de abonnementskosten van oktober en de verbruikskosten van september.
Mocht je weer een vraag hebben dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Charlene

Reageer