Skip to main content
Zoëven krijg ik een email dat ik een factuur krijg voor een nummer dat ik heb gekregen nadat ik van een abonnement naar prepaid ben overgestapt. Alleen heb ik ook voor nummerbehoud gekozen dus het nummer heb ik niet meer. Moet ik hier iets aan doen om onaangename verrassingen te voorkomen?



En trouwens, hoezo een factuur voor een prepaidnummer??
Hoi AnderNummer, welkom op het forum van Simyo! :)



Ik kan me voorstellen dat het wat verwarrend is, maar deze factuur die je hebt ontvangen is de laatste factuur voor je abonnement.



Je hebt de factuur ontvangen onder vermelding van het tijdelijke nummer van je prepaid, omdat wanneer je overstapt van Sim Only naar prepaid je tijdelijke en eigen nummer met elkaar geswitcht worden, oftewel je abonnement is nu bij ons bekend onder je tijdelijke nummer dat je had gekregen bij je prepaid bestelling.



Deze laatste factuur bestaat overigens maar uit €0,04 voor een gesprek dat je hebt ontvangen op 15-6 in België :)



Ik hoop dat ik je vraag zo duidelijk hebt beantwoord, mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer