Skip to main content
Drie vragen:

1 Waarom is moet ik de hele maand februar betalen terwijl mijn abonnement op 26 afloopt (26077884)?

2 Mij is schriftelijk bevestigd dat ik maar tot 26 februari moet betalen (aanvraag #712342)?

3 Hoe komen jullie aan een beste klantenservice prijs?



Groet,



Joseph
Drie vragen:

1 Waarom is moet ik de hele maand februar betalen terwijl mijn abonnement op 26 afloopt (26077884)?

2 Mij is schriftelijk bevestigd dat ik maar tot 26 februari moet betalen (aanvraag #712342)?

3 Hoe komen jullie aan een beste klantenservice prijs?



Groet,



Joseph




Hoi Joseph65,



Ik zie dat je hierover ook een email hebt gestuurd, en dat die inmiddels is beantwoord.

De abonnementskosten betaal je altijd vooruit. Als je dus op het einde van de maand vertrekt, kan dit voorkomen, maar dit wordt altijd rechtgezet.



Veel plezier bij je nieuwe provider.



Groetjes, Charlene

Reageer