Skip to main content
Beste simyo,



Ik heb al 2 keer gehad dat jullie mijn factuur niet automatisch konden afschrijven van mijn rekening omdat dat bedrag er niet meer opstond dus heb ik het Zelf naar jullie overgemaakt maar nu voor de maand februari heb ik nog een hogere rekening , maar dat komt omdat ik over me internetbundl heen zat en helaas kunnen jullie dit weer niet automatisch eraf schrijven omdat dat bedrag niet op me rekening staat.



Mijn vraag is of het erg is dat dit de 3 e keer wordt dat jullie het niet automatisch kunnen afschrijven maar dat ik het moet overmaken , ik weet niet of dat erg is of dat er dan iets gebeurt met mijn bundel of maakt het niks uit



Graag snel een antwoord terug



Groetjes jolanda
Hoi Jolanda van rooij,



Wanneer Simyo het bedrag niet automatisch kan incasseren, ontvang je vanzelf een email met daarin een betaal link. Je kunt de factuur dan via iDEAL betalen. Het is niet de bedoeling dat je het bedrag handmatig overmaakt, omdat de betaling dan vaak niet automatisch kan worden verwerkt. Alleen met behulp van een betaalbewijs kan de financiële afdeling de betaling dan terug vinden.



Groetjes,



Alex

Reageer