.

Beantwoord

Factuur staat als Niet betaald

  • 3 March 2013
  • 5 reacties
  • 313 Bekeken

Badge
Beste Simyo forum mederwerker,

Hoe lang duurd het voordat er bij mijn overzicht / de simyo site komt te staan : Factuur status: betaald?
Want het bedrag is reeds afgeschreven van mijn rekening maar staat nog niet als Betaald. 

Mvg Arjon.

PS: De nieuwe omgeving ziet er opzich goed uit alleen een punt dat mij opvalt. Als ik naar bepaalde schermen ga ben ik opeens uitgelogd en op het volgende scherm weer niet. En ook soms werken linkjes niet. bijv ik klikte op Klik hier voor Vragen over je Factuur. En toen bleef ik op hetzelfde scherm. 
icon

Beste antwoord door Natascha 7 March 2013, 15:44

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Een factuur wordt op de 3e donderdag van de volgende maand opgemaakt en via automatische incasso afgeschreven van je bankrekening
Badge
Een factuur wordt op de 3e donderdag van de volgende maand opgemaakt en via automatische incasso afgeschreven van je bankrekening


Beste Martijn, Zoals je kan lezen is het bedrag AFGESCHREVEN van mijn rekening op de 3de donderdag van de maand . Dus van Februari. het is WEG van me rekening. maar het is nog niet verwerkt. dus de vraag is dan ook:

hoelang duurt het voordat het in het systeem verwerkt is?

mvg Arjon. 
Badge +1
Ik had precies hetzelfde probleem Arjon.
Afgelopen donderdag was het geld voor de maand januari afgeschreven,
maar de status van de factuur is pas sinds vandaag gewijzigd naar "betaald"
Blijkbaar duurt het dus gewoon een aantal dagen....

ps. de link naar "Veelgestelde vragen over facturen" werkt idd niet.
Badge +6
Beste Simyo forum mederwerker,

Hoe lang duurd het voordat er bij mijn overzicht / de simyo site komt te staan : Factuur status: betaald?
Want het bedrag is reeds afgeschreven van mijn rekening maar staat nog niet als Betaald. 

Mvg Arjon.

PS: De nieuwe omgeving ziet er opzich goed uit alleen een punt dat mij opvalt. Als ik naar bepaalde schermen ga ben ik opeens uitgelogd en op het volgende scherm weer niet. En ook soms werken linkjes niet. bijv ik klikte op Klik hier voor Vragen over je Factuur. En toen bleef ik op hetzelfde scherm. 


Hoi Arjon Bakker,

De factuur van de maand januari is betaald.
Badge +6
Ik had precies hetzelfde probleem Arjon.
Afgelopen donderdag was het geld voor de maand januari afgeschreven,
maar de status van de factuur is pas sinds vandaag gewijzigd naar "betaald"
Blijkbaar duurt het dus gewoon een aantal dagen....

ps. de link naar "Veelgestelde vragen over facturen" werkt idd niet.


Hoi Brvandoorn,

Ik zie in het systeem dat de factuur van de maand januari is betaald.

@ Marttijn R bedankt voor het meedenken.

Reageer