Beste Simyo forum mederwerker,
Hoe lang duurd het voordat er bij mijn overzicht / de simyo site komt te staan : Factuur status: betaald?
Want het bedrag is reeds afgeschreven van mijn rekening maar staat nog niet als Betaald.Â
Mvg Arjon.
PS: De nieuwe omgeving ziet er opzich goed uit alleen een punt dat mij opvalt. Als ik naar bepaalde schermen ga ben ik opeens uitgelogd en op het volgende scherm weer niet. En ook soms werken linkjes niet. bijv ik klikte op Klik hier voor Vragen over je Factuur. En toen bleef ik op hetzelfde scherm.Â
Bladzijde 1 / 1
Een factuur wordt op de 3e donderdag van de volgende maand opgemaakt en via automatische incasso afgeschreven van je bankrekening
Een factuur wordt op de 3e donderdag van de volgende maand opgemaakt en via automatische incasso afgeschreven van je bankrekening
Beste Martijn, Zoals je kan lezen is het bedrag AFGESCHREVEN van mijn rekening op de 3de donderdag van de maand . Dus van Februari. het is WEG van me rekening. maar het is nog niet verwerkt. dus de vraag is dan ook:
hoelang duurt het voordat het in het systeem verwerkt is?
mvg Arjon.Â
Ik had precies hetzelfde probleem Arjon.
Afgelopen donderdag was het geld voor de maand januari afgeschreven,
maar de status van de factuur is pas sinds vandaag gewijzigd naar "betaald"
Blijkbaar duurt het dus gewoon een aantal dagen....
ps. de link naar "Veelgestelde vragen over facturen" werkt idd niet.
Afgelopen donderdag was het geld voor de maand januari afgeschreven,
maar de status van de factuur is pas sinds vandaag gewijzigd naar "betaald"
Blijkbaar duurt het dus gewoon een aantal dagen....
ps. de link naar "Veelgestelde vragen over facturen" werkt idd niet.
Hoe lang duurd het voordat er bij mijn overzicht / de simyo site komt te staan : Factuur status: betaald?
Want het bedrag is reeds afgeschreven van mijn rekening maar staat nog niet als Betaald.Â
Mvg Arjon.
PS: De nieuwe omgeving ziet er opzich goed uit alleen een punt dat mij opvalt. Als ik naar bepaalde schermen ga ben ik opeens uitgelogd en op het volgende scherm weer niet. En ook soms werken linkjes niet. bijv ik klikte op Klik hier voor Vragen over je Factuur. En toen bleef ik op hetzelfde scherm.Â
Hoi Arjon Bakker,
De factuur van de maand januari is betaald.
Afgelopen donderdag was het geld voor de maand januari afgeschreven,
maar de status van de factuur is pas sinds vandaag gewijzigd naar "betaald"
Blijkbaar duurt het dus gewoon een aantal dagen....
ps. de link naar "Veelgestelde vragen over facturen" werkt idd niet.
Hoi Brvandoorn,
Ik zie in het systeem dat de factuur van de maand januari is betaald.
@ Marttijn R bedankt voor het meedenken.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.