Skip to main content
Hallo,



Volgens mij klopt het bedrag niet op mijn 1e factuur bij 100 minuten staat € 5,00 i.p.v. 4,00, graag uitleg...



Groet.

Friesian-5
Hoi Friesian-5, wat leuk een tweede Friesian op het forum ;)



Ik heb even meegekeken naar de aansluiting en en zie dat je een Simyo 100 met looptijd van een jaar hebt besteld, waar je inderdaad €4 per maand voor betaalt, in plaats van €5. Er is iets niet helemaal goed gegaan met de factuur 😕 Dit gaan we natuurlijk voor je rechtzetten.



Wil je de incasso van de factuur die komende donderdag/vrijdag gaat plaatsvinden blokkeren of daarna storneren? Dan zal onze financiële afdeling de factuur voor je gaan corrigeren en ontvang je een e-mail met iDEAL link om het juiste bedrag te kunnen voldoen.
Hoi -Kim.



uhm wat zal ik zeggen, goed volk doet volgen.... op anyplace anywhere anytime. 🆒

Storneren heeft mijn voorkeur met het juiste bedrag.....



Groet,

Friesian-5
Hoi Friesian-5,



Haha, en goed volk zien wij graag ;)



Top! Ik stuur het gelijk door naar de financiële afdeling. Nadat je je factuur van augustus hebt gestorneerd, zal er gelijk een automatische herinnering komen. Deze mag je negeren. Vervolgens zullen wij een e-mail sturen met een nieuwe iDEAL link. Via de nieuwe iDEAL link kan je het juiste bedrag voldoen.



Als je nog vragen hebt, dan horen wij het graag 🙂
Hoi -Naomi,



Het storneren lukt me niet dus nu heb ik het online bij de bank geblokkeerd..... geweigerd dus.

Hoe nu verder?



Groet,

Friesian-5
Hallo....



Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice (telefonisch), het antwoord heb ik dus al....



Groet,

Friesian-5
Hallo....



Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice (telefonisch), het antwoord heb ik dus al....



Groet,

Friesian-5




Helemaal top, Friesian-5!

En groetjes aan Friesian 😉


Helemaal top, Friesian-5!

En groetjes aan Friesian ;)



Ik zal het doorgeven, -Ernst! Hihihihi-nik :p

Reageer