.

Beantwoord

Factuur september te hoog

  • 6 November 2012
  • 3 reacties
  • 370 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Geachte Simyo,

Tot mijn verbazing heb ik over afgelopen september een factuur gekregen van €20,77, terwijl ik normaal €11,94 per maand betaal. Nu zie ik dat er bij de korting op mijn internetbundel +€5,00 staat, met andere woorden: mijn korting bestaat eruit dat ik 5 euro extra mag betalen. Ik vermoed dat dit een administratieve fout is.

Ik zou graag het teveel betaalde geld teruggestort krijgen.

Met vriendelijke groet,

Wim
icon

Beste antwoord door Wayne 7 November 2012, 11:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum WimG,

Je had voor jouw internetbundel recht op 12 maanden korting. Deze korting is verlopen op 07-09. Omdat jouw volledige korting op jouw vorige factuur berekend was, is de 5 euro korting die je reeds hebt ontvangen opnieuw in rekening gebracht en het correcte kortingsbedrag voor 1 t/m 7 september (€1,17) in mindering gebracht.

Indien je korting op een internetbundel wenst te ontvangen kan je van een van onze huidige aanbiedingen gebruik maken.
Badge
Welkom op het forum WimG,

Je had voor jouw internetbundel recht op 12 maanden korting. Deze korting is verlopen op 07-09. Omdat jouw volledige korting op jouw vorige factuur berekend was, is de 5 euro korting die je reeds hebt ontvangen opnieuw in rekening gebracht en het correcte kortingsbedrag voor 1 t/m 7 september (€1,17) in mindering gebracht.

Indien je korting op een internetbundel wenst te ontvangen kan je van een van onze huidige aanbiedingen gebruik maken.


Hallo Wayne,

Blijkbaar had ik de volgende e-mail niet goed gelezen:


Goed nieuws: Simyo verlengt je actieprijzen!    
       
Beste WimG,

Simyo waardeert je als vaste klant en daarom hebben we goed nieuws: we verlengen je maandelijkse korting op je Simyo Sim Only abonnement met 1 jaar!

De afgelopen periode heb je extra voordelig gebeld met je Simyo Sim Only abonnement met telefoonnummer XXXXXXXXXX. Je huidige actieaanbod blijft ook het komende jaar geldig. Je blijft dus bellen tegen het voordelige actietarief!

Ook een internetbundel?
Al eerder geprofiteerd van het actieaanbod op een internetbundel? Wellicht is de actieperiode al voorbij of loopt deze binnenkort af.

Heb je nog geen internetbundel of wil je je bundel verlengen, log dan in op onze website. Wanneer je inlogt op Mijn Simyo vind je onze huidige aanbiedingen onder het tabblad 'Bundels aanpassen'. Activeer een bundel naar keuze en je internet weer tegen actieprijzen!

Wij wensen je ook komend jaar veel bel- sms-, en internet plezier!

Met vriendelijke groet,

Het Simyo Team


Want hier staat inderdaad dat mijn korting op de internetbundel niet doorgaat. Erg jammer, nu word het voor mij namelijk aantrekkelijk om over te stappen.

Bedankt voor uw antwoord in ieder geval.

Wim
Reputatie 5
Badge +10
Hoi WimG,

Jammer als je besluit over stappen. Hopelijk blijf je voorlopig nog klant bij ons.

Groetjes,

Alex

Reageer