.

Beantwoord

Factuur opvragen als mijn simyo is afgesloten

  • 23 November 2012
  • 4 reacties
  • 241 Bekeken

Mijn dochter is op 25 september 2012 overgestapt van simyo naar vodafone. In oktober ontvangt ze een mail dat haar factuur klaarstaat. Als zij wil inloggen in mijn simyo wordt gemeld dat zij geen klant is. Omdat ondertussen 348 euro wordt afgeschreven en dit bedrag volgens haar absoluut onjuist is, belt zij 21 november met de klantenservice om een specificatie. De medewerker vertelt haar dat het bedrag van 348 voornamelijk sms'jes betreft en zal de specificatie naar haar mailen. Zij ontvangt niks. Op 22 november 2012 weer half uur aan de lijn bij de klantenservice. Zelfde verhaal, zelfde belofte, weer geen specificatie op de mail. Op 23 november 2012 om 17.00 uur weer klantenservice gebeld. Tot 17.40  uur in de wacht, daarna verbreekt simyo gewoon de verbinding. Ondertussen heeft simyo 348 euro geïncasseerd en reageert nergens op. Om juridische stappen te kunnen ondernemen heeft zij deze specificatie nodig. Ik ben ook klant bij simyo, maar als simyo zo met haar klanten omgaat, blijf ik het niet lang meer.
icon

Beste antwoord door Arie 27 November 2012, 15:45

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +2
Beste M Gerrits,

Als eerste wil ik je onze excuses aanbieden, dit natuurlijk niet de wijze hoe we met klanten omgaan. Ik ben bang dat er iets langs mekaar heen is gelopen in onze interne communicatie, nogmaals onze excuses.
Wij verzoeken je ons een privébericht te sturen met het nummer van je dochter zodat wij een gespecificeerde factuur voor je kunnen opsturen. Ik heb op je adres gezocht maar daar vond ik enkel de prepaidaansluiting die aan dit forum account is gekoppeld.

Groetjes,

Arie
Ik heb direct na het lezen van het bericht van simyo de gevraagde gegevens via mail doorgegeven. Ondertussen had mijn dochter na de vierde belpoging, na meer dan 30 minuten wachttijd, eindelijk een medewerkster aan de lijn  die de indruk wekte dat ze het ging uitzoeken. Zij beloofde in ieder geval terug te bellen. Ondertussen 3 dagen verder en nog geen telefoontje terug ontvangen en ook geen factuur ontvangen. Zoals het er na uitziet blijft simyo zwijgen en heeft mijn dochter een dure les geleerd van 348 euro. Ik heb ondertussen mijn telefoonnummer van simyo geblokkeerd om te voorkomen dat mij hetzelfde gebeurd als diverse andere melders in dit forum. U zult zich vast en zeker kunnen voorstellen dat ik simyo absoluut nooit zal aanmelden voor een warme douche van tros radar.
Nog steeds niet van de klantenservice de beloofde terugbelreactie ontvangen. Gisteren weer de klantenservice gebeld. Volgens de site 12 minuten wachttijd. Na 20 minuten naar het irritante bandje luisteren werd de verbinding door simyo verbroken. Mail ontvangen dat het simyo niet gaat lukken om de mail binnen de vastgestelde tijd te beantwoorden. Het is toch te hopen dat het 0800- nummer van de klantenservice gratis is. En al deze moeite en ergenis alleen om een specificatie van een factuur van 348 euro te ontvangen. De hoop dat ik iets van dat geld terug zie, is na het lezen van de andere reacties, al bijna helemaal vervlogen. Dit is dus wel de wijze waarop simyo omgaat met zijn klanten. 
Badge +6
Hoi M Gerrits,

Kan je mij een privé bericht sturen met het telefoonnummer waar het omgaat zodat ik dit voor je kan bekijken.

Reageer