Skip to main content
Goedemorgen, 



Mijn baas wil mijn abonnement gaan betalen dus de factuur moet op zijn naam maar het abonnement moet nog wel op mijn naam blijven staan. 



Hoe kan ik dit het beste doen? 



Thanks, 

Marvin
Hoi Marvin,



Welkom op het forum.





Leuk dat je baas bereid is om je facturen te betalen 🙂



Ik heb het even nagevraagd bij onze afdeling Finance. We kunnen normaal gesproken niets veranderen aan de tenaamstelling van een abonnement, maar als het gaat om een bedrijfsnaam toevoegen, maken we daar een uitzondering voor.



We hebben hiervoor dan wel een kopie van de KvK inschrijving nodig. Zou jij of je baas een email willen sturen met daarin de KvK uittreksel bijgevoegd?



Je kunt dit e-mailen naar [email]webcare@simyo.nl[/email] met het onderwerp 'wijziging tenaamstelling' en het 06-nummer waar het gaat.



Stuur je me een berichtje zodra de email is gestuurd?
Hoi Ali, 



Bedankt voor je uitleg. 



Ik heb de kopie net verzonden via mail naar remail]webcare@simyo.nl[/email].



Hoe krijg ik te weten dat dit proces is doorgevoerd? 



Ik heb trouwens nog een vraag. Ik kreeg vandaag ook een mail binnen dat ik bij verlening 1 maand gratis krijg. Is dit ook van toepassing als ik mijn abonnement verhoog? Want dit wil ik nu ook gaan doen. 



Thanks alvast, 

Marvin
Hoi Marvin,



Bedankt, ik heb de gegevens doorgezet naar mijn collega's die erover gaan. Zodra de bedrijfsnaam is toegevoegd ontvang je per e-mail een reactie van ons :)



Ja, je kan gebruik maken van de aanbieding. Dat komt voor jou even mooi uit 🙂 Hierbij kan je de vorm van je abonnement aanpassen, omhoog of omlaag.

Reageer