Beste Simyo,
Mijn factuur voor de maand oktober klopt niet, waardoor ik bijna 2 keer zoveel heb betaald voor deze maand (21.94 ipv 11.94).
De korting op mijn internetbundel wordt namelijk niet van het totaal aan abbonementskosten afgetrokken, maar erbij opgeteld (met andere woorden, er staat geen "-" teken voor het te korten bedrag).
Ik wil graag dat dit probleem wordt verholpen en ik het teveel betaalde geld terugkrijg.
Met vriendelijke groet,
Ralph Verschuren
Bladzijde 1 / 1
Beste Simyo,
Ik heb zojuist mijn factuur van Oktober binnengekregen en heel frappant dat het EN super hoog is EN ik die HELE maand afgesloten was.
Ik kon namelijk helemaal niet BELLEN/SMSEN/MAILEN.
Kortweg, hoe in hemelsnaam heb ik een factuur van 140 Euro voor het NIET gebruik maken van jullie diensten.
En kunnen jullie dit in orde maken? Ik heb getracht jullie te bellen maar helaas niet te pakken kunnen krijgen.
Alvast bedankt!
Ik heb zojuist mijn factuur van Oktober binnengekregen en heel frappant dat het EN super hoog is EN ik die HELE maand afgesloten was.
Ik kon namelijk helemaal niet BELLEN/SMSEN/MAILEN.
Kortweg, hoe in hemelsnaam heb ik een factuur van 140 Euro voor het NIET gebruik maken van jullie diensten.
En kunnen jullie dit in orde maken? Ik heb getracht jullie te bellen maar helaas niet te pakken kunnen krijgen.
Alvast bedankt!
Herstel, dit moet factuur september zijn.
Mijn factuur voor de maand oktober klopt niet, waardoor ik bijna 2 keer zoveel heb betaald voor deze maand (21.94 ipv 11.94).
De korting op mijn internetbundel wordt namelijk niet van het totaal aan abbonementskosten afgetrokken, maar erbij opgeteld (met andere woorden, er staat geen "-" teken voor het te korten bedrag).
Ik wil graag dat dit probleem wordt verholpen en ik het teveel betaalde geld terugkrijg.
Met vriendelijke groet,
Ralph Verschuren
Hoi versch,
Omdat je internet bundel korting tot 1/9/12 liep, had je eigenlijk tot 1/9/12 korting moeten krijgen. Op je vorige factuur heb je toch korting gekregen voor de periode 1/9/12 - 30/9/12. Dit is daarom hersteld op je september factuur. Excuses voor de verwarring.
Ik heb zojuist mijn factuur van Oktober binnengekregen en heel frappant dat het EN super hoog is EN ik die HELE maand afgesloten was.
Ik kon namelijk helemaal niet BELLEN/SMSEN/MAILEN.
Kortweg, hoe in hemelsnaam heb ik een factuur van 140 Euro voor het NIET gebruik maken van jullie diensten.
En kunnen jullie dit in orde maken? Ik heb getracht jullie te bellen maar helaas niet te pakken kunnen krijgen.
Alvast bedankt!
Hoi mimi,
De factuur waar je het over hebt, is de factuur van september. Deze factuur is gebaseerd op de verbruikskosten van september en de vaste abonnementskosten van oktober.
Groetjes,
Alex
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.