Skip to main content
Ik ben nieuw bij Simyo en mijn factuur van november is nog niet geïncasseerd. Bij facturen staat dat dit op de derde donderdag van de volgende maand word op gemaakt en ergens anders op de site staat dat Buckaroo het op de vierde donderdag van de maand incasseerd.

Kan het komen dat het door de feestdagen later gebeurd? Ik weet namelijk zeker dat er genoeg geld op mijn rekening staat en ik heb geen herinnerinsmail gekregen. Ik heb geen zin om zometeen €40 incassokosten te moeten betalen dus ik vroeg me af hoe dit zit.
Ik ben nieuw bij Simyo en mijn factuur van november is nog niet geïncasseerd. Bij facturen staat dat dit op de derde donderdag van de volgende maand word op gemaakt en ergens anders op de site staat dat Buckaroo het op de vierde donderdag van de maand incasseerd.

Kan het komen dat het door de feestdagen later gebeurd? Ik weet namelijk zeker dat er genoeg geld op mijn rekening staat en ik heb geen herinnerinsmail gekregen. Ik heb geen zin om zometeen €40 incassokosten te moeten betalen dus ik vroeg me af hoe dit zit.




Hoi Monica.,



Over het algemeen proberen we de week nadat de factuur online is gekomen, te incasseren. Met de feestdagen kan het inderdaad langer duren. Bij sommige mensen is het al afgeschreven, bij sommigen nog niet.

Mocht het incasseren niet lukken, dan krijg je inderdaad eerst een herinneringsmail, met een link naar iDeal om te betalen. Dan is er nog geen ophoging.

Dan komt er nog een tweede herinnering (met administratiekosten) en een derde herinnering (met nog meer administratiekosten) en dan pas gaat je factuur naar het incassobureau (waar er €40 bij komt), maar dan zijn we al behoorlijk wat tijd verder, hoor.



Wacht dus nog even af, en maak je geen zorgen :)



Groetjes, Charlene

Reageer