Skip to main content
Mijn factuur van april staat op niet betaald maar ik heb geen herinneringsmail gekregen. Ik wil graag extra kosten vermijden. Kunnen jullie me helpen?
Hoi Loes1979,



Welkom op het forum :)



Je geeft aan dat je factuur van april niet betaald is. Als ik in onze gegevens kijk dan zie ik inderdaad dat je factuur nog open (niet betaald) staat op Mijn Simyo. Als ik bij ons betalingsbedrijf Buckaroo inlog dan zie ik dat je de factuur wel hebt voldaan. Dit laatste is leidend. Er kan een kleine vertraging in de verwerking zitten. Wat ik je nu met zekerheid kan zeggen is dat de factuur op 22-05-2014 automatisch geïncasseerd is.



Wat ik raar vind, is dat je zegt dat je een betaalherinnering hebt ontvangen. Ik zie nergens terug dat er een betaalherinnering is gestuurd van de factuur van april. Alle facturen van Simyo zijn voldaan 🙂 Wat wel zou kunnen is dat het van een ander bedrijf is. Buckaroo verwerkt namelijk ook betalingen voor andere bedrijven.



Controleer goed je afschrift. Wat je eventueel kunt doen is daar een printscreen van maken en die naar ons mailen. Als je mij dan in een privébericht het ticketnummer van je e-mail doorgeeft kan ik het verder voor je bekijken.



Laat je me weten wat ik voor je kan doen?
Hallo Dries



Bedankt voor je uitgebreide antwoord.

Ik schreef dat ik geen herinneringsmail had gekregen dus dat klopt dan.

Jullie app staat inmiddels ook op betaald dus het zal wel een hele lange vertraging zijn...

Wat mij betreft is het probleem opgelost.



Gr.

Loes
Het kan soms wel eens wat langer duren dan gehoopt.

Dank je voor je terugkoppeling, Loes1979 🙂

Reageer