Hallo! Als ik inlog bij "Mijn Simyo'', dan staat er bij het overzicht van de facturen dat de laatste factuur (januari) niet betaald is, maar het bedrag is gisteren van mijn rekening geschreven.. Hoe kan dat?
Groetjes, Charlotte
Bladzijde 1 / 1
Hoi Charlyjp,
Welkom op het forum :)
Dan was je waarschijnlijk net te vroeg met kijken. Nu staat er als het goed is Betaald 🙂
Onze betaaldiensten worden geregeld door Buckaroo (dat heb je vast wel eens op je afschrift zien staan). Zij geven ons door wat er wel en niet geïncasseerd is, en dan wordt dat doorgevoerd in ons systeem.
Daarnaast, als het bij jou van de rekening is dan staat het er niet altijd direct op bij degene die geïncasseerd heeft. Dat kan een dag duren.
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes,
Charlene
Welkom op het forum :)
Dan was je waarschijnlijk net te vroeg met kijken. Nu staat er als het goed is Betaald 🙂
Onze betaaldiensten worden geregeld door Buckaroo (dat heb je vast wel eens op je afschrift zien staan). Zij geven ons door wat er wel en niet geïncasseerd is, en dan wordt dat doorgevoerd in ons systeem.
Daarnaast, als het bij jou van de rekening is dan staat het er niet altijd direct op bij degene die geïncasseerd heeft. Dat kan een dag duren.
Heb ik je vraag hiermee beantwoord?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.