Skip to main content
Goedemiddag,



Wellicht dat iik op deze wijze contact krijg met jullie.



Voor een aantal maand terug heb ik mijn mailadres veranderd van kadgr***@hotmail.com naar kadgr***@gmail.com.

Dit heb ik ook doorgegeven aan simyo tevens ook in mijn instellingen veranderd.

Afgelopen weekend kreeg ik een brief in de bus dat ik een achterstallig bedrag moest betalen van rond de 12€ met 40€ incasso kosten.



Ik heb mijn mail gecheckt en geen enkel bericht oid gekregen van simyo dat er een factuur open stond..(normaliter wordt het automatisch afgeschreven, maar daarin gaat soms wat mis.

Voor mij vreemd dat ik dan wel deze brief heb gekregen.



Ik heb dus zaterdag jl eens in mijn oude mailbox gekeken(hopende dat die nog te open was), en daar zie ik mail berichten van simyo in staan, dat er openstaande facturen zijn.

Jullie hebben dus berichten verstuurd naar mijn oude mailadres die niet meer in gebruik is, terwijl ik mijn nieuwe mail adres wel heb doorgegeven.

De berichten gaan door tot 20 februari 2013!!

Nogmaals, ik heb mijn adres medio december/januari al veranderd..

Dus ook de nieuwe facturen van januari en februari komen niet op mijn nieuwe mailadres.



Ik heb jullie meteen een mail verzonden, en krijg vandaag bericht dat het te druk is, en dat de mail later beantwoord zal worden.

Ook probeer ik sinds gisteren telefonisch contact te zoeken(dat is immers de kortste klap), maar tot heden kom ik er dus niet door!



Wat wel vreemd is, sinds ik jullie afgelopen weekend de mail heb verstuurd, ontvang ik vandaag in mijn nieuwe mailbox ineens wel een factuur van januari, een factuur die per ideal betaald moet worden.

Hoe kan het dat ik ineens deze factuur wel op mijn huidige mailadres krijg? NA mijn mail van afgelopen weekend.



Hoe gaat dit opgelost worden?

Want in deze vind ik de extra kosten niet terecht..uiteraard zal ik de verbruikte kosten overmaken.



Vr gr v

K de G
Hoi Jilzz,



Op je persoonlijke pagina kan je zien of de factuur wel of niet is betaald. Wanneer het Simyo eerst is gelukt om af te schrijven en het bedrag wordt gestorneerd moet de stornering worden verwerkt op je persoonlijke pagina. Als klant ben je zelf verantwoordelijk of je factuur wel of niet is betaald. Helaas kan ik de incassokosten niet terug draaien.
Dag Natascha..



Het gaat er ook om dat jullie facturen naar mijn oude mail versturen.

De bal ligt niet alleen bij mij..
Ik ga hier niet mee akkoord.

Jullie zijn nalatig geweest om facturen/herinneringen naar mijn oude mailadres te sturen, die niet meer in gebruik is.

Nogmaals, het adres heb ik december/januari veranderd, en de mailtjes zijn tot 20 februari nog naar mijn oude mailadres verstuurd.

Dus jullie zijn net zo goed in gebreke gebleven.



En nu?
Hoi jilzz,



Ik heb even gekeken naar de datum per wanneer je de email wijziging hebt doorgegeven. Het email adres is via je persoonlijke pagina op 25/1/13 gewijzigd naar het nieuwe email adres. De factuur waar je herinneringen over hebt ontvangen was op dat moment al aangemaakt. De emails zijn zodoende nog naar het oude email adres gestuurd. Daarnaast kun je zoals moderator Natascha aangeeft de status van je facturen ook bekijken op je persoonlijke pagina. De informatie over je komende facturen zullen naar het nieuwe email adres gestuurd worden. Het systeem bevestigd dit nu ook, want ik kan zien dat de emails nu naar het nieuwe email adres worden gestuurd.



Groetjes,



Alex

Reageer