.

Beantwoord

Factuur, maar abonnement nog niet ingegaan?

  • 22 February 2014
  • 4 reacties
  • 315 Bekeken

Volgens mij heb ik een abonnement aangevraagd met als ingangsdatum 1 mei! Nu krijg ik al een factuur voor de maand januari, terwijl ik nog gebruik maak van mijn oude vodafone abonnement!
Hoe zit dit?
icon

Beste antwoord door Charlene 24 February 2014, 17:54

Bekijk originele reactie

4 reacties

ja, ik heb precies hetzelfde, mijn nummer wordt 27 februari overgezet, dus ik zit nu nog bij t-mobile, maar nu kreeg ik ineens een factuur  van simyo van mijn bundel van januari, terwijl ik die simkaart nog niet eens heb gebruikt. hoe kan dat?
oh grapje, volgens mij zijn dat gewoon de aansluitkosten...:o pardon, never mind
haha ja had ik dus ook, en idd zijn de aansluitingskosten 😉
Badge +8
Volgens mij heb ik een abonnement aangevraagd met als ingangsdatum 1 mei! Nu krijg ik al een factuur voor de maand januari, terwijl ik nog gebruik maak van mijn oude vodafone abonnement!
Hoe zit dit?


Hoi Bert Zwier,

Bij jou zijn het net als bij AnnElise en Zonnebloempje de aansluitkosten.
Die worden in rekening gebracht als je de simkaart activeert.
Je bent ook iets te vroeg geweest met je aanvraag nummerbehoud. Die is nu afgewezen omdat de datum te ver weg lag. Bij een particulier abonnement mag dat pas vanaf twee maanden van tevoren. Ik raad je dus aan om in maart je verzoek nummerbehoud aan te passen, zodat we dan een nieuw verzoek voor je kunnen doen.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene

Reageer