Skip to main content
Hallo, ik heb even een vraag.



Aangezien ik via 2 eerdere pogingen tot contact geen reactie heb mogen ontvangen, dan maar via deze weg.



Ik heb een factuur van €74.13 ontvangen ( nr 24223007 ) over een simkaart die ik al maanden geleden op de laagste instellingen heb gezet á €3/mnd en ''internet op je mobiel'' heb ik toen uitgezet, daarna heb ik hem doorgeknipt..

Deze simkaart wordt dus al maanden niet gebruikt..



En toch zou ik internet gebruikt hebben.



Toen ik dit checkte zag ik ''internet op je mobiel'' ineens weer aanstaan?!?! terwijl ik deze had uitgezet!!!!!!!!

Dat zou opzich geen punt zijn, aangezien ik de simkaart daarvoor al heb doorgeknipt en ik dus toch niets gebruik..

Maar dan krijg ik vervolgens deze rekening?



Ik krijg aanmaningen en talloze treigementen met betrekking tot het betalen hiervan, maar een antwoord op mijn vraag heb ik nog niet

mogen ontvangen.



Graag hoor ik van jullie, misschien dat het zo wel lukt.



Mvg. J.
Hallo, ik heb even een vraag.



Aangezien ik via 2 eerdere pogingen tot contact geen reactie heb mogen ontvangen, dan maar via deze weg.



Ik heb een factuur van €74.13 ontvangen ( nr 24223007 ) over een simkaart die ik al maanden geleden op de laagste instellingen heb gezet á €3/mnd en ''internet op je mobiel'' heb ik toen uitgezet, daarna heb ik hem doorgeknipt..

Deze simkaart wordt dus al maanden niet gebruikt..



En toch zou ik internet gebruikt hebben.



Toen ik dit checkte zag ik ''internet op je mobiel'' ineens weer aanstaan?!?! terwijl ik deze had uitgezet!!!!!!!!

Dat zou opzich geen punt zijn, aangezien ik de simkaart daarvoor al heb doorgeknipt en ik dus toch niets gebruik..

Maar dan krijg ik vervolgens deze rekening?



Ik krijg aanmaningen en talloze treigementen met betrekking tot het betalen hiervan, maar een antwoord op mijn vraag heb ik nog niet

mogen ontvangen.



Graag hoor ik van jullie, misschien dat het zo wel lukt.



Mvg. J.




Hoi Joyka,



Welkom op het forum!

Ik heb je aansluiting en factuur 24223007 bekeken van de maand april. Ik zie in het systeem staan dat je op 25 mei 2013 de optie 'Internet op je mobiel/MMS' hebt uitgezet via je persoonlijke pagina om 12:12 in de middag. De kosten die in rekening zijn gebracht op de factuur van de maand april zijn terecht en het verbruik heeft plaats gevonden. Ik raad je aan de factuur zo snel mogelijk te betalen om doorzetting naar het incassobureau te verkomen. Het spijt mij je niet anders te kunnen berichten.
Ook hier een factuur (24086132) die ruim over de € 10,00 bundel gaat.



Ik heb een bundel die niet over de € 10,00 kan/mag gaan. Er is geen extra betaling gedaan. 

Op 17 april  om 00:08 is het verbruik € 13,30. Dit kan ik mij nog voorstellen omdat er kort daarvoor over de € 10,00 is heengegaan. Het verbruik moet dan waarschijnlijk nog geregistreerd worden.

Echter hoe is het dan mogelijk dat er op 18 april tussen 00:08 en 1:05 (24 uur later) een verbruik van € 7,68 wordt toegestaan?

Het idee van dit abonnement is juist om dit soort kosten te voorkomen.

Nu is de factuur dus 2x mijn vooraf ingestelde bedrag geworden en instellen op € 5,00 kan helaas niet.

 
Ook hier een factuur (24086132) die ruim over de € 10,00 bundel gaat.



Ik heb een bundel die niet over de € 10,00 kan/mag gaan. Er is geen extra betaling gedaan. 

Op 17 april  om 00:08 is het verbruik € 13,30. Dit kan ik mij nog voorstellen omdat er kort daarvoor over de € 10,00 is heengegaan. Het verbruik moet dan waarschijnlijk nog geregistreerd worden.

Echter hoe is het dan mogelijk dat er op 18 april tussen 00:08 en 1:05 (24 uur later) een verbruik van € 7,68 wordt toegestaan?

Het idee van dit abonnement is juist om dit soort kosten te voorkomen.

Nu is de factuur dus 2x mijn vooraf ingestelde bedrag geworden en instellen op € 5,00 kan helaas niet.

 




Hoi ArthurB,



Welkom op het forum!

Ik heb de factuur in het systeem bekeken. Het verbruik is wordt met vertraging verwerkt. Door dat dit gebeurd is, is de aansluiting helaas niet eerder geblokkeerd 😞. Het spijt me je niet anders te kunnen vertellen.

Reageer