Hallo,
Ik heb een vriend-kortingsdeal van 10 euro gekregen. Momenteel heb ik geen databundel en daardoor mijn factuur 3 euro is. Betekent dat 7 euro kwijt zijn?
Groeten,
Angel
Bladzijde 1 / 1
Hoi Aiglesiascela,
Wat leuk dat je gebruik hebt gemaakt van de vriendendeal! Gelukkig betekent een lage factuur niet dat je de rest van je tegoed kwijt bent 🙂 Je facturen blijven van je vriendendealtegoed af gaan, tot het op is. In jouw geval betekent dit dat drie facturen in hun geheel verrekend worden met het tegoed. Voor de vierde factuur betaal je dan € 2,- in plaats van € 3,-.
Heb je nog andere vragen?
Groetjes,
Jihane
Wat leuk dat je gebruik hebt gemaakt van de vriendendeal! Gelukkig betekent een lage factuur niet dat je de rest van je tegoed kwijt bent 🙂 Je facturen blijven van je vriendendealtegoed af gaan, tot het op is. In jouw geval betekent dit dat drie facturen in hun geheel verrekend worden met het tegoed. Voor de vierde factuur betaal je dan € 2,- in plaats van € 3,-.
Heb je nog andere vragen?
Groetjes,
Jihane
Zomaar uit nieuwsgierigheid: wat zou er gebeuren als je voordat alles verwerkt is je abbonement opzegt?
Heb je dan pech? Of krijg je dan een afsluitende betaling?
Heb je dan pech? Of krijg je dan een afsluitende betaling?
Heb je dan pech? Of krijg je dan een afsluitende betaling?
Bedankt!
Ik heb de antwoord van Wim gevonden bij service
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/als-ik-opzeg-wat-gebeurt-er-dan-met-mijn-belo-317?c=365
Hoi Aiglesiascela enWimj12,
Heel graag gedaan! :)
En Wimj12, zoals Aiglesiascela al aangeeft, gaat het vriendendealtegoed verloren als er opgezegd wordt. Lekker simpel dus!
Groetjes,
Jihane
Heel graag gedaan! :)
En Wimj12, zoals Aiglesiascela al aangeeft, gaat het vriendendealtegoed verloren als er opgezegd wordt. Lekker simpel dus!
Groetjes,
Jihane
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.