.

Beantwoord

Factuur kosten

  • 28 February 2013
  • 1 reactie
  • 218 Bekeken

hey,

ik heb een abonnement van jullie wat overgegaan is van tring naar simyo.
Helaas heb ik nooit in kunnen loggen omdat van het moment dat jullie mij over genomen hebben het e mail adres verkeerd genoteerd is.
ik heb jullie 4x gebeld de eerste twee keer om mijn wachtwoord voor simyo te laten wijzigen wat twee keer niet gelukt is bij jullie en de derde keer wel.
de wachttijden aan de telefoon slaan nergens meer op duren gemiddeld langer dan 20 min.
Nu heb ik inmiddels mijn email veranderd maar dat neemt niet weg dat ik een incasso krijg van 187 euro terwijl ik nog nooit tot zelde over mijn bundel ben heen gegaan dus vind het wel frapant dat dit in december dus wel het geval geweest is !! een overschreiding van 113 euro . Het meest kwalijk vind ik nog wel als je mailtjes altijd terug gestuurd worden omdat het email adres niet bestaat dat er daar niemand denkt van waarom komen die mailtjes niet aan !! al 2 jaar !!!! dat jullie na 3.5 jaar klant tezijn doodleuk zeggen dit hebben we gemeten kunnen we niks aan doen terwijl als je kpn zakelijk hebt waarv nog drie abonnementen heb wel dingen gerectificeerd kunnen worden!! dus een beetje apart dat jullie dat niet kunnen of niet willen doen of kunnen doen ! beetje jammer dat dit niet op een normalen manier afgehandeld kan worden na 3.5 jaar klant te zijn. Denk er daarom ook hard aan om een dezer maanden men abonnement op tezeggen en dan maar 10 euro meer tebetallen en normaal behandeld te worden !!!
mvg willem van rheden
icon

Beste antwoord door Natascha 6 March 2013, 14:45

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Willem123,

Welkom op het forum!
De gegevens die wij hebben van oude Tringg klanten hebben wij in 2011 gekregen van Tringg. Ik zie in het systeem dat er voor jouw in 2011 2 keer het wachtwoord is gewijzigd om in te kunnen loggen op je persoonlijke pagina. Hoe KPN zakelijk werkt dat weet ik niet daar kan ik om die reden geen uitspraken over doen. Het up to date houden van je persoonlijke gegevens is de verantwoording van de klant en niet van de provider. Simyo is een online provider en via je persoonlijke pagina kan je zien of je nog voldoende minuten over hebt tot het einde van de maand. Je aansluiting zal worden gedeblokkeerd op het moment dat de betaling bij IM Nederland heeft plaats gevonden.

Reageer