.

Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 1 February 2013
  • 2 reacties
  • 249 Bekeken

Badge
Ik heb een factuur gekregen over december en deze klopt niet. Er staat dat ik 102 smsjes heb verstuurd maar ik heb alleen 2 imessage verstuurd dus van iphone naar iphone en die zijn gratis. Verder heb ik geen enkel smsje verstuurd! Wel gebruik ik whatsapp maar ook dat is gratis. Ik moet nu (is maar klein bedrag, maar toch) buiten mijn bundel betalen. Dit klopt niet! Nu zag ik dat er in de factuur over januari ook al weer smsjes gemeld worden, terwijl ik niets heb verstuurd! Ik begrijp helemaal niet hoe dit kan. Geen kleinigheid 102 smsjes terwijl je niets hebt verstuurd. Graag een reactie. Ik heb ook al een email gestuurd maar krijg geen antwoord wegens drukte? Slechte zaak vind ik dit. Ik ben sinds december nieuwe klant, maar begin een beetje spijt te krijgen!
icon

Beste antwoord door Alex 5 February 2013, 11:22

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

2 reacties

Badge
Aanvulling op: factuur klopt niet.
Mijn ticketnummer is 357455. En ik krijg een email dat er door Alex iets in mijn inbox is gezet, een link naar privetbericht maar dat is leeg, staat niets in. Graag een reactie s.v.p.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Tiny,

Ik zie dat moderator Wayne je vraag in dit topic heeft beantwoord. Ik zal dit topic daarom sluiten.

Groetjes,

Alex