.

Beantwoord

Factuur klopt niet

  • 1 February 2013
  • 7 reacties
  • 561 Bekeken

Badge
Ik heb mijn eerste factuur gekregen en deze klopt helemaal niet. Er staat dat ik 102 smsjes heb verstuurd, en ik heb er geen een verstuurd. Hoe kan dit? Heb wel whatsapp gebruikt maar dat is toch geen sms? En ik heb twee imessage verstuurd en dat is van iphone naar iphone dus gratis! Hoe kan dit? Nu moet ik door die zogenaamde smsjes buiten bundel betalen ( is niet veel) maar toch dit klopt van geen kanten. Nu zag ik op het overzicht van de komende factuur ook al weer smsjes staan terwijl ik geen smsjes verstuur!! Ik heb al een email verstuurd met mijn klacht naar de klantenservice, maar wegens drukte krijg ik maar geen antwoord. Graag een reaktie!
icon

Beste antwoord door Wayne 4 February 2013, 13:09

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Hey Tiny Eman,

Volgens onze gegevens heb zijn de sms berichten verstuurd. Indien je berichten via whatsapp/imessage wilt versturen die jouw toestel als sms berichten verstuurt, raden wij jou aan om hierover contact met whatsapp/jouw toestelfabrikant op te nemen voor een uitleg over de mogelijkheid dat de berichten anders verstuurd worden dan je in eerste instantie hebt aangevraagd.

Wanneer je sms berichten via iMessage verzend is het belangrijk dat zowel de verzendende partij als de ontvangende partij verbinding met internet heeft. Wanneer dit niet het geval is, worden de berichten als een sms gezien.
Badge
Hallo Wayne,
Ik vind dit heel erg vreemd, met mijn vorig toestel heb ik ook altijd whatsapp gebruikt en ik heb nog nooit gehoord dat deze als sms verstuurd worden. Tevens heb ik er op gelet dat bij imessage de persoon op internet zat, je kunt dit nml zien door het groene of blauwe vinkje. Tevens is het heel vreemd dat er voor deze maand staat dat ik nog niets verstuurd heb terwijl ik ook nu gewoon aan het whatsappen ben. Heel raar allemaal.
Badge
Hallo Wayne,
Ik heb contact gehad met whatsapp aanbieder, en ze zeggen dat wanneer de dataroaming uit staat, whatsapp gratis is. Bij mij staat dataroaming uit! Ook als ik mobiel data aan heb staat/stond dataroaming uit. Dus ik begrijp het nog steeds niet. Ik heb een iphone en whatsapp is gratis! Graag een reaktie. Ook de imessage is gratis als het vinkje blauw is en dat was het, heb ik op gelet!
Reputatie 7
Badge +9
Hallo Wayne,
Ik heb contact gehad met whatsapp aanbieder, en ze zeggen dat wanneer de dataroaming uit staat, whatsapp gratis is. Bij mij staat dataroaming uit! Ook als ik mobiel data aan heb staat/stond dataroaming uit. Dus ik begrijp het nog steeds niet. Ik heb een iphone en whatsapp is gratis! Graag een reaktie. Ook de imessage is gratis als het vinkje blauw is en dat was het, heb ik op gelet!


Ik kan me vergissen, maar heeft "dataroaming" niet betrekking op toegang tot een netwerk wanneer je in het buitenland bent?? Als dat zo is dan heeft het uitzetten van dataroaming terwijl je in NL bent geen effekt...
Badge
Met het schaamrood op mijn kaken type ik dit. Het klopt wel. Ik heb tot 27 dec. Een Blackberry gehad (nu dus een iphone) en met de Blackberry heb ik wel sms'jes verstuurd. Ik was dat helemaal vergeten! Sorry voor de vorige reacties van mijn kant. 😞
Reputatie 4
Badge +8
Ik vind het tof dat je het meldt!
Heel veel klachten hier op het forum worden opgelost, maar helaas laten de klagers nooit meer van zich horen en daatom verdien jij de Hoge Simyo Hoed, gezien het aankomende carnaval heel niet gek!
:-)))
Reputatie 5
Badge +10
Met het schaamrood op mijn kaken type ik dit. Het klopt wel. Ik heb tot 27 dec. Een Blackberry gehad (nu dus een iphone) en met de Blackberry heb ik wel sms'jes verstuurd. Ik was dat helemaal vergeten! Sorry voor de vorige reacties van mijn kant. :(

Bedankt dat je er nog even op terug komt :)

@koorelle2. Over carnaval gesproken. Klik hier :D

Groetjes,

Alex

Reageer