.

Beantwoord

factuur klopt niet

  • 9 October 2012
  • 1 reactie
  • 227 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 1 reactie
Ik probeer al 2 dagen de klantenservice te bellen ze zeggen dat het druk is maar er word gewoon helemaal niet opgenomen mijn factuur is veel te duur en er klopt niks van wel toevallig dat er niet gewerkt word bij de klantenservice als klanten opgelicht worden wat een *** bedrijf nu heb ik een probleem want ik wil mn nummer houden en weg bij simyo aangezien niemand opneemt is dit onmogelijk
icon

Beste antwoord door Arie 12 October 2012, 10:51

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +2
Beste ivar,

Uit onze gegevens blijkt dat de korting op de internetbundel is komen te vervallen. Deze was namelijk een jaar geldig. Tevens heb je in de maand augustus voor iets meer dan € 10 buiten de bundel gebeld. Dit is de reden dat uw factuur wat hoger is uitgevallen.

Groetjes,

Arie

Reageer