Ik probeer al 2 dagen de klantenservice te bellen ze zeggen dat het druk is maar er word gewoon helemaal niet opgenomen mijn factuur is veel te duur en er klopt niks van wel toevallig dat er niet gewerkt word bij de klantenservice als klanten opgelicht worden wat een *** bedrijf nu heb ik een probleem want ik wil mn nummer houden en weg bij simyo aangezien niemand opneemt is dit onmogelijk
Bladzijde 1 / 1
Beste ivar,
Uit onze gegevens blijkt dat de korting op de internetbundel is komen te vervallen. Deze was namelijk een jaar geldig. Tevens heb je in de maand augustus voor iets meer dan 10 buiten de bundel gebeld. Dit is de reden dat uw factuur wat hoger is uitgevallen.
Groetjes,
Arie
Uit onze gegevens blijkt dat de korting op de internetbundel is komen te vervallen. Deze was namelijk een jaar geldig. Tevens heb je in de maand augustus voor iets meer dan 10 buiten de bundel gebeld. Dit is de reden dat uw factuur wat hoger is uitgevallen.
Groetjes,
Arie
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.