Skip to main content
Goedenavond,



Mijn laatste factuur is niet kloppend. Ik heb een jaar lang 3 euro korting gehad op mijn bel/sms bundel en een jaar lang 5 euro korting gehad op mijn internetbundel. Deze kortingsperiode van een jaar was voor mij nu afgelopen. Op 23 juli kreeg ik van jullie een mail dat de actieprijzen van het bel/sms bundel wordt verlengd. Ik zal dus 3 euro korting moeten krijgen op mijn factuur, maar ik krijg slechts 1 euro korting.



Kunnen jullie mij tevens een nano sim opsturen?



Met vriendelijke groet,



Jerry
Goedenmiddag,



Ik heb toen net telefonisch contact gehad met jullie en de nano simkaart in inmiddels aangevraagd.



Alleen de toegepaste korting is mij niet duidelijk:

1. Korting op Simyo geregeld 01.09.12 - 30.09.12 € -3,00

2. Korting op Internet bundel 01.08.12 - 31.08.12 € 5,00

3. Korting op Internet bundel 01.08.12 - 18.08.12 € -3,00



Korting 1 is mij duidelijk, de 3 euro korting op de bel/sms bundel die na jaar 1 doorloopt.

Korting 2; een toeslag van 5 euro die is mij volstrekt onduidelijk.

Korting 3 is mij duidelijk. Ik krijg dus 18 dagen van een maand 5 euro korting. Wat op 3 euro uit komt.



Waarom heb ik een toeslag van 5 euro op de factuur?
Hoi jerry,



Dit komt omdat de korting op de internet bundel van 5 euro voor de periode 1/8 - 31/8 al op je vorige factuur is berekend. Dit heeft ons systeem automatisch hersteld. Je had de afgelopen maand namelijk recht op deze 18 dagen. Je ziet ook op je juli en augustus factuur 2x keer korting voor de periode 1/8 - 31/8 terug. Wat natuurlijk niet de bedoeling is.



Groetjes,



Alex



Groetjes,



Alex

Reageer