.

Beantwoord

Factuur klopt niet? 2x abbo?

  • 19 April 2013
  • 6 reacties
  • 325 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Sinds kort lid van Simyo. Tot nu toe is alles goed verlopen, nummer overzetten. Alleen de eerste factuur klopt niet?

Daar staat 2x simyo en 2x internet, hoe kan dit nu? Ik heb maar 1 abbo?? Kosten zijn 12,25 terwijl ik het voor €10,50 heb afgesloten (zie 2de link). Eenmalige kosten kloppen wel.

http://qnas.nl/owncloud/public.php?service=files&t=443a8d82d897d5e87263176b51976f6b
http://qnas.nl/owncloud/public.php?service=files&t=adbfcfbd85a8470eec7b9e921d99f644

Enige wat ik kan bedenken is dat paar daagjes van maart is + volle maand april....
icon

Beste antwoord door Alex 24 April 2013, 16:01

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Je betaald de eerste keer 1 maand vooruit. Dus daarom nu eenmalig dubbele abonnementskosten.
Reputatie 3
Badge +2
Je betaald de eerste keer 1 maand vooruit. Dus daarom nu eenmalig dubbele abonnementskosten.

Dan zou het toch 2x 10,50 + (beetje dagen van de maand maart) = 21 euro en beetje  moeten zijn :S?
Reputatie 3
Badge +9
Die 2x zijn de twee maanden. Maar het bedrag klopt niet. Of er zal korting op toegepast worden of er is een foutje gemaakt.
Reputatie 5
Badge +10
Dan zou het toch 2x 10,50 + (beetje dagen van de maand maart) = 21 euro en beetje  moeten zijn :S?

Welkom op het forum RobbyTown,

Ik zie dat Martijn je al vrijwel het goede antwoord heeft gegeven. Net als dat je bel/sms en data units naar rato worden berekend, gebeurt dit ook met je abonnementskosten. In dit topic vind je een uitgebreide uitleg hierover.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +2
Yup is duidelijk
Badge +6
Hoi Robby Town,

Fijn te horen dat het duidelijk is.

Reageer