Skip to main content
Een beetje raar een abonnement van 10,50 euro en ik krijg een rekening van 20,45 euro tewijl ik nog niet de helft van mijn bundel heb gebruikt.

En toch word er aan gegeven dat ik buiten mijn bundel zat.
Beste Gert,



Kan je niet in je factuur zien waar deze kosten vandaan komen? omdat niet alles in de bundel valt.

Misschien sms'jes of bellen naar buitenland...ik noem maar wat.

Of ben je net klant geworden?
Sorry mensen ik zit er helemaal naast.





Ik heb alles nog eens goed terug zitten kijken,en als het goed is klopt mijn rekening gewoon.

De eerste rekening was inschrijf geld en de tweede was van oktober en november in èèn.

Dus de volgende maand moet dan 10,50 euro zijn.



Martijn bedankt voor je reactie en nogmaals sorry voor de valse beschuldiging richting Simyo.
Hoi gert1966,



Dat kan de beste gebeuren, fijn dat je het in ieder geval nog meldt hier op het forum.
Sorry mensen ik zit er helemaal naast.





Ik heb alles nog eens goed terug zitten kijken,en als het goed is klopt mijn rekening gewoon.

De eerste rekening was inschrijf geld en de tweede was van oktober en november in èèn.

Dus de volgende maand moet dan 10,50 euro zijn.



Martijn bedankt voor je reactie en nogmaals sorry voor de valse beschuldiging richting Simyo.




Hoi gert1966,



Fijn dat je zelf inmiddels er al achter was wat er aan de hand was! 🙂 Je hebt gezien dat je op Mijn Simyo onder factuur precies gespecificeerd in kan zien wat we waarvoor in rekening brengen?



@Martijn®️, bedankt voor het meedenken!

Reageer