Skip to main content
Ik heb al een jaar een maandabbonement bij simyo,vanaf februarie heb ik de abbonementsvorm gewijzigd maar ben bij het maandelijkse abbonement gebleven.In maart heb ik het abbonement nog een keer gewijzigd..

Nu staat er op mijn factuur ineens 2x abbonementskosten? hoe kan dat? ik ben al een jaar klant,ik hoef toch niet voor die wijzigingen 2x nieuwe abbonementskosten te betalen? dat slaat nergens op..graag opheldering hier,aangezien de klantenservice telefonisch niet te bereiken is en ik hier echt niet mee akkoord ga!



Gratis maandelijks aanpasbaar staat er!!!
Ik heb al een jaar een maandabbonement bij simyo,vanaf februarie heb ik de abbonementsvorm gewijzigd maar ben bij het maandelijkse abbonement gebleven.In maart heb ik het abbonement nog een keer gewijzigd..

Nu staat er op mijn factuur ineens 2x abbonementskosten? hoe kan dat? ik ben al een jaar klant,ik hoef toch niet voor die wijzigingen 2x nieuwe abbonementskosten te betalen? dat slaat nergens op..graag opheldering hier,aangezien de klantenservice telefonisch niet te bereiken is en ik hier echt niet mee akkoord ga!



Gratis maandelijks aanpasbaar staat er!!!




Hoi EWill,



Op de factuur van de maand maart betaal je de abonnementskosten voor de maand april. Abonnementskosten per maand dien je te betalen voor het product die je af neemt. Het wijzigen van je abonnement is inderdaad kosteloos echter staat dit los van de abonnementskosten die je per maand in rekening krijgt. Ik zie in het systeem dat je internetbundel hebt gewijzigd per 1 mei naar een internetbundel 200.
Ik heb al een jaar een maandabbonement bij simyo,vanaf februarie heb ik de abbonementsvorm gewijzigd maar ben bij het maandelijkse abbonement gebleven.In maart heb ik het abbonement nog een keer gewijzigd..

Nu staat er op mijn factuur ineens 2x abbonementskosten? hoe kan dat? ik ben al een jaar klant,ik hoef toch niet voor die wijzigingen 2x nieuwe abbonementskosten te betalen? dat slaat nergens op..graag opheldering hier,aangezien de klantenservice telefonisch niet te bereiken is en ik hier echt niet mee akkoord ga!



Gratis maandelijks aanpasbaar staat er!!!




Hoi EWill,



Op de factuur van de maand maart betaal je de abonnementskosten voor de maand april. Abonnementskosten per maand dien je te betalen voor het product die je af neemt. Het wijzigen van je abonnement is inderdaad kosteloos echter staat dit los van de abonnementskosten die je per maand in rekening krijgt. Ik zie in het systeem dat je internetbundel hebt gewijzigd per 1 mei naar een internetbundel 200.





Maar waarom staat het er dan 2 keer? ik heb nu een megarekening...
Noem de bedragen per maand eens op vanaf jan. plus de bundels vanaf jan.
Jan: 15.99 -500 min/sms

Febr. 21.95--300 min/sms en 500 mb

Maart: 62.50-300 min/sms en 500 mb



Staat E40,00 buiten de bundel kosten..
Hoi EWill,



Ik heb je factuur bekeken. Sinds 1 maart heb je een 300 bel/sms bundel. Je hebt in maar ruim 440 bel/sms minuten verbruikt. Vandaar dat je verbruikskosten hebt.



Groetjes,



Alex
Hoi Alex,dankjewel voor je reactie..ik heb inmiddels door dat dat de hoge kosten verklaart inderdaad..maar baal er wel van.Maar goed,heb mijn abbonement weer veranderd zodat het hopelijk niet weer  voor komt.
Hoi EWill,



Fijn te horen dat je weet waar de verbruikskosten vandaan komen. Fijne dag.

Reageer