Skip to main content
Ik probeer sinds een week mijn facturen te printen, maar ik krijg iedere keer de melding als ik deze probeer te downloaden. Oeps hier gaat iets mis.



Gr. Charlotte
Hoi Charlotte Becker, welkom op het Simyo forum!



Het downloaden van je facturen hoort te lukken, aangezien we verder geen meldingen hierover hebben. Welke facturen probeer je te downloaden? 🙂 Van welke internetbrowser maak je gebruik? Wil je ook je cookies, cachegeheugen en browsergeschiedenis verwijderen?



Kun je ook een printscreen maken van de foutmelding die je krijgt?
Natuurlijk! Hierbij de print screen.
Hoi Charlotte Becker,



Het heeft dus niet geholpen om je cookies cache en browsergeschiedenis te wissen? Dan ontvang ik graag wélke facturen je wilt hebben, zodat ik je deze via de e-mail kan sturen. Dan zoeken we later uit hoe het komt dat je niets kunt downloaden!



Groetjes, Tiury
Nee, dat helpt niet. Van juli en augustus 2015 mis ik. Bedankt voor de genomen moeite!
Hoi Charlotte Becker,



We hebben je zojuist de facturen van juli en augustus toegestuurd 🙂. Ook hebben we hier het probleem proberen te reproduceren, maar hier lukte het downloaden van je facturen wel vlekkeloos. Ik ben daarom erg benieuwd welke versie van Adobe reader je gebruikt. Kunt je me dat laten weten?



Groetjes, Tiury

Reageer