Skip to main content
Beantwoord

Factuur juni klopt niet, wat nu?

  • 16 July 2024
  • 8 reacties
  • 60 Bekeken

Goedemiddag
de factuur van juni staat weer klaar echter  in de app bij facturen wordt  een bedrag van € 7,50 aangegeven wat ook klopt. 

maar vandaag een mail ontvangen over deze factuur hier wordt een bedrag aangegeven van acht euro.

gaat mij niet om die € 0,50 maar hier gaat iets mis.

alvast bedankt voor jullie reactie

groetjes Ron 

8 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Heb je misschien dataplafond geactiveerd @Ron H , dat verklaart het verschil misschien van die 50 cent.

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Zou inderdaad kunnen had ik ook al aan gedacht, maar goed  neemt niet weg dat het bedrag  in de mail  en het bedrag in de app  Het zelfde zou moeten zijn toch 💰

Reputatie 7
Badge +6

Oeps per ongeluk als antwoord aangegeven🙈

Reputatie 6
Badge +3

Zou inderdaad kunnen had ik ook al aan gedacht, maar goed  neemt niet weg dat het bedrag  in de mail  en het bedrag in de app  Het zelfde zou moeten zijn toch 💰

Inderdaad @Ron H 

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Ron H,

Bedankt voor je bericht. 

Je hebt inderdaad een dataplafond aangezet wat zorgt voor €0,50 boven op je normale abonnementskosten zoals @J.D.L. aangaf. Bedankt voor je hulp! 😊

Echter zie ik dat er 2 verschillende bedragen zichtbaar zijn. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb dit dan ook doorgezet naar de technische afdeling. Zodra ik meer weet ontvang je een terugkoppeling.

Groetjes,
Ashley

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ashley

Oké bedankt voor je reactie we wachten het af.

Reputatie 3
Badge +2

Hoi @Ron H,

Ik heb inmiddels een terugkoppeling ontvangen. Door een technische fout staan er verschillende bedragen.

Geen zorgen je betaalt je normale abonnementskosten van €7,50.

Groetjes,
Ashley

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt voor de terugkoppeling👍

Reageer