Ik heb mijn factuur van januari 2 keer betaald en vroeg om advies aan jullie. Het advies was: boek het bedrag terug, dan is het geregeld. Welnu, helaas krijg ik nu een email van Symio dat de incasso van mijn factuur van januari mislukt is en of ik het bedrag wil overmaken.
Ik heb het bedrag een keer handmatig overgemaakt, al een poos geleden en daar geen kenmerk aan toegevoegd...vergeten. Stom natuurlijk. Ik wil niet bekend staan als wanbetaler hoor! Ben uiteraard bereid mijn facturen netjes te betalen, maar liefst niet 2 keer. Wat te doen nu?
Bladzijde 1 / 1
Dat je die mail hebt gekregen komt door een geautomatiseerd proces. Voor wat betreft die handmatige overboeking, die kunnen ze denk ik terug vinden aan de hand van je rekeningnummer in combinatie met het factuurbedrag.
Ik zou nog even de reactie in deze afwachten van een moderator hier.
Je zal echt niet als wanbetaler bestempeld voor vanwege een vergissing.
Ik zou nog even de reactie in deze afwachten van een moderator hier.
Je zal echt niet als wanbetaler bestempeld voor vanwege een vergissing.
Hoi Rity,
Wat onhandig! Ik zie dat de factuur van januari op 1 maart is teruggeboekt. De handmatige betaling heb ik nog niet kunnen vinden jammer genoeg. Natuurlijk gaan we je niet bestempelen als wanbetaler.
Zou je mij een https://forum.simyo.nl/inbox/conversation?with=41140 kunnen sturen met beide rekeningnummers, die van jou en van ons, samen met het overgemaakte bedrag? Dan zoek ik het verder uit voor je!
Groetjes,
Lu
Wat onhandig! Ik zie dat de factuur van januari op 1 maart is teruggeboekt. De handmatige betaling heb ik nog niet kunnen vinden jammer genoeg. Natuurlijk gaan we je niet bestempelen als wanbetaler.
Zou je mij een https://forum.simyo.nl/inbox/conversation?with=41140 kunnen sturen met beide rekeningnummers, die van jou en van ons, samen met het overgemaakte bedrag? Dan zoek ik het verder uit voor je!
Groetjes,
Lu
Daarom deze nog een keer. klik hier om hem een privé bericht te sturen.
Lukt het zo?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.