Skip to main content
Beste klantenservice,



Ik heb vorig jaar december besloten om over te stappen naar simyo met nummerbehoud.

Ik heb daarom in december al een simkaart gehad en geactiveerd. Ik heb daarom in december netjes een factuur gehad voor de aansluitkosten.

Nu is mijn nummer pas op 27 januari dit jaar overgezet naar simyo. Nu zie ik op mijn factuur van januari dat er 4x abonnementskosten in rekening zijn gebracht, terwijl ik maar 2 abonnementen heb afgesloten, namelijk internet en bellen.

Het lijkt erop dat jullie de normale abonnementskosten hebben doorberekend en de 4 dagen abonnementskosten die ik werkelijk bij jullie heb gehad. Hierdoor is de factuur van januari hoger dan februari terwijl ik in januari maar 4 dagen abonnement heb gehad.

Willen jullie hier naar kijken en de factuur van januari corrigeren?



Groeten,

Marc
Hoi Marc12, welkom op ons forum :)



Op de factuur van februari zie je behalve 4 keer abonnementskosten, in de specificatie ook de data staan waarover deze abonnementskosten zijn berekend.

Dat is januari 28 t/m 31 januari en 1 t/m 28 februari. Die factuur is dus uitgekomen op €14,73. 1 maand en een beetje dus.

De laatste factuur, waar de abonnementskosten van maart op staan is €13 voor 1 volledige maand.



Heb ik het zo een beetje duidelijk uitgelegd voor je?
Dank je wel voor het antwoord!

Ik zie nu dat ik niet ver genoeg doorgezocht heb. Ik zie nu dat ik mijn abonnement een maand van te voren betaal en niet achteraf... en dan kloppen de facturen als een bus.

Nogmaals bedankt voor de uitleg!
Hoi Marc12,



Ja, dat is het precies :)

Fijn dat het nu duidelijk is allemaal. Maar mocht je weer een vraag hebben, of iets anders willen opmerken, dan ben je dus welkom hier op het forum :)



Groetjes,

Charlene

Reageer